در حال بارگذاری ...
در جلسه شورای اسلامی شهرستان مطرح شد

مساعدت شورای شهر فسا در زمینه فعالیت‌های نمایشی

در نشست صمیمی ، شورای اسلامی شهر فسا به هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی این شهر قول همکاری ومساعدت درتحقق خواسته هایشان را داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس ،این نشست با حضور اعضای شورای شهر به ریاست جناب نیساری، شهردارصفرپور و هم چنین  کریم توفیق زاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، امین زاهدمنش رئیس انجمن هنرهای نمایشی، منوچهر محسنی مسئول شورای نظارت بر آثار نمایشی شهرستان و پیشکسوت عرصه هنرهای نمایشی شهرستان، یوسف شکوهی هنرمند فعال این حوزه و ابراهیم شرفی مشاور هنری و حقوقی انجمن هنرهای نمایشی تشکیل گردید.

در این نشست پیرامون موارد مختلفی از قبیل :بدهی معوقه بیستمین جشنواره پسامهر و برآورد هزینه این جشنواره در بیست و یکمین سال برگزاری و همچنین  درخواست شفاف سازی تخصیص بودجه فرهنگی از سوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر فسا صحبت شد.

در ادامه این نشست برگزاری بزرگداشت پیشکشوتان هنرمند عرصه هنرهای نمایشی به ویژه پدر تئاتر شهرستان استاد سیروس خورشید در دستور کار شورا قرار گرفت.

موارد دیگری همچون :ساخت مسکن هنرمندان، ساخت مجموعه تئاتر شهر و بسترسازی و ایجاد جایگاه جهت اجرای تئاتر خیابانی و تعزیه و ساماندهی آرامستان هنرمندان  از دیگر مواردی بود که در این نشست پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.

 توافق بر تشکیل هیئت امنای انجمن هنرهای نمایشی متشکل از نماینده شورای اسلامی و نماینده شهرداری و همچنین نمایندگانی از ارگان های دولتی دیگر از مهم ترین دستاوردهای این نشست بود که اعضای شورای اسلامی شهر فسا برای اجرایی شدن هر کدام از موارد قول مساعدت و همکاری موثر را دادند.

در پایان این جلسه مقرر گردید رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی فسا در تاریخی معین نشستی تخصصی درمورد چگونگی تحقق خواسته های هنرمندان عرصه تئاتر برگزار کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران