در حال بارگذاری ...
به بهانه روز خبرنگار:

همدلان جامعه تئاتر

انجمن هنرهای نمایشی فارس طی پیامی روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران خصوصا خبرنگاران فرهنگ و هنر تبریک گفت.

همدلان جامعه تئاتر ، اهالی رسانه استان فارس

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است ، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه تلاش می کنند.

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش اند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

بی تردید کارکرد رسانه ها در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است و در این میان خبرنگاران و عکاسان حوزه فرهنگ و هنر با عزمی راسخ و با تمام دشواری ها در این مسیر یاریگر اهل فرهنگ و‌هنر در استان فارس و پایتخت فرهنگ و هنر بوده اند.

انجمن هنرهای نمایشی فارس ضمن پاسداشت مقام شامخ اهالی رسانه فارس ،روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران و عکاسان رسانه های فعال در استان فارس، خصوصا فعالان عرصه فرهنگ و‌هنر تبریک و تهنیت عرض می نماید و آرزومند سلامتی و بهروزی شما عزیزان هستیم.

انجمن هنرهای نمایشی فارس

 

 




مطالب مرتبط

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

نمایش «۱۱۳ دقیقه پس از غروب»، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی فخری، پس از یک دوره اجرای موفق در اوز، از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تماشاخانه استاد جمالی لار به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران