در حال بارگذاری ...
به مناسبت پنجمین سال درگذشتش

کتاب «تئاتر دفاع مقدس» زنده یاد آرمین رهبین رونمایی شد

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس : از آخرین اثر زنده یاد آرمین رهبین استاد هنرهای نمایشی و مدیرگروه دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد شیراز به مناسبت پنجمین سال درگذشتش با عنوان «تئاتر دفاع مقدس» رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس، معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام داشت: از آخرین اثر آرمین رهبین استاد هنرهای نمایشی و مدیرگروه دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد شیراز که هنرمند به نام تئاتر فارس بود و بر اثر سانحه اتوبوس دار فانی را وداع گفت، به مناسبت پنجمین سال درگذشتش با عنوان «تئاتر دفاع مقدس» رونمایی خواهد شد.

مهدی امید بخش با بیان اینکه شروع فعالیت این استاد نام آشنای تئاتر دانشگاه سال ۷۲ با بازیگری و کارگردانی بود، گفت: وی افزون بر آن عضو کانون کارگردانان تئاتر ایران، نویسنده کتاب و مدرس دانشگاه، ۱۲ دوره حضور در جشنواره فجر، میثاق، جشنواره فیلم دبی و... در کارنامه هنری این تئاتری اهل شیراز دیده می شود.

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در پایان اظهار داشت: او که دانش آموخته رشته تئاتر در مقطع فوق لیسانس بود متولد ۱۳۵۱ در گروه تئاتر سروش فعالیت مستمری داشت. «ریشه های نمایش در آیین های ایران باستان» عنوان یکی آز آثار مکتوب آرمین رهبین است که در قالب کتاب منتشر شده است.

 

 




مطالب مرتبط

«اتاق سرهنگ» در سپیدان به صحنه رفت

«اتاق سرهنگ» در سپیدان به صحنه رفت

اتاق سرهنگ کاری از گروه هنرهای نمایشی کاما به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی اسماعیل راد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سپیدان از ۱۲ بهمن ماه الی ۲۲ بهمن ماه به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران