در حال بارگذاری ...
هیات علمی فصل پنجم پروژه‌ آموزشی چهارفصل تئاتر ایران آثار برگزیده خود را معرفی کرد؛

نمایشنامه «ایرج» نوشته محمد علی دستان در آستانه انتشار

هیات علمی فصل پنجم پروژه چهارفصل تئاتر ایران نمایشنامه «ایرج» نوشته محمدعلی دستان نویسنده جوان استان فارس را بعنوان یکی از آثار منتخب برای نشر  به انتشارات سوره معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس، نمایشنامه «ایرج» نوشته محمدعلی دستان نویسنده جوان استان فارس را بعنوان یکی از آثار منتخب برای نشر به انتشارات سوره  معرفی شد.

بر اساس این خبر، ایوب آقاخانی مؤسس و مدیر پروژه‌ جامع آموزشی نمایشنامه‌نویسی سراسری چهارفصل تئاتر ایران، هیات علمی فصل پنجم این پروژه را با عنوان «مدافعان سلامت» معرفی کرد.

شهرام کرمی و سعید اسدی اعضای هیات علمی این فصل به بررسی طرح‌های اولیه‌ رسیده از سرتاسر کشور (به‌ جز تهران) به دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ هنری به‌ عنوان دبیرخانه‌ این پروژه خواهند پرداخت و با معرفی ایده‌های منتخب، صاحبانِ ایده‌ها فرایند نگارش نسخه‌ کامل نمایشنامه‌ خود را آغاز خواهند کرد تا پس از آن به صورت حضوری و به میزبانی مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ هنری مشاوره‌های نهایی را دریافت کنند.

هیات علمی فصل چهارم از دور نوین این پروژه، با عنوان «شهدای مقاومت» ۲ اثر منتخب نهایی خود را با نام‌های «ایرج» نوشته‌ محمدعلی دستان از استان فارس (به صورت قطعی) و «درد مدام» نوشته‌ زهرا محمودی از استان قم (به صورت مشروط) به انتشارات سوره‌ مهر معرفی کردند تا در صورت توافق‌های اصولی به دست چاپ سپرده شوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران