در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با اعلام فراخوان سی و یکمین دوره

کاظم روزی طلب دبیر جشنواره تئاتر استان فارس شد

از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کاظم روزی طلب به عنوان دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر فارس معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس ، فراخوان سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی فارس اعلام شد و استاد  کاظم روزی طلب  به عنوان دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر فارس معرفی شد .

صابر سهرابی فراخوان سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر فارس را اعلام کرد و گفت: جشنواره تئاتر استان با فراز و نشیب‌هایی که داشت تلاش شد تا این اتفاق روی دهد و هنرمندان هنرهای نمایشی هم فعالیت‌های خود را انجام دهند.

وی تلاش برای برگزاری جشنواره تئاتر فارس به شکل فیزیکی را بسته به وضعیت شیوع کرونا دانست و گفت: از آنجا که نمایش، کاری گروهی می‌باشد؛ اولویت ما سلامت هنرمندان است، بنابر این جشنواره سی و یکم به صورت مجازی و اینترنتی اجرا می‌شو

سهرابی با این حال اعلام کرد: اگر تا ۲ ماه آینده این ویروس برود وضعیت تفاوت خواهد کرد

وی در ادامه اساس و اولویت‌های موضوعی این جشنواره را شعار سال دانست و افزود: استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، آداب و رسوم، تاریخ و… از اهداف جشنواره سی و یکم تئاتر فجر فارس خواهد بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس کاظم روزی طلب را به عنوان دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر فارس معرفی کرد و افزود: مهلت ارسال آثار از ۱۲ مهر که فراخوان منتشر می‌شود، آغاز و ۱۹ آبان ماه پایان فراخوان است.

یادآور می‌شود: اعلام نتایج مقدمانی سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر استان فارس هفته پایانی آبان و اختتامیه ۴ آذرماه است  پایان این نشست خبری، از فراخوان و پوستر دهه هنر و سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر فارس رونمایی شد.




مطالب مرتبط

«اتاق سرهنگ» در سپیدان به صحنه رفت

«اتاق سرهنگ» در سپیدان به صحنه رفت

اتاق سرهنگ کاری از گروه هنرهای نمایشی کاما به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی اسماعیل راد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سپیدان از ۱۲ بهمن ماه الی ۲۲ بهمن ماه به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران