در حال بارگذاری ...
آثار نهایی جشنواره نمایشنامه‌نویسی گلدسته‌ها معرفی شدند؛

راهیابی نمایشنامه «رخت شور» از فسا به مرحله نهایی

آثار نهایی جشنواره نمایشنامه‌نویسی گلدسته‌ها در ۲ بخش نهایی و مشروط معرفی شدند و نمایشنامه «رخت شور» نوشته محمدعلی دستان از شهرستان فسا در این رویداد به مرحله نهایی رسید.

به گزارش تئاتر فارس به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، امیر مشهدی‌عباس دبیر جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها» گفت: در انتخاب و معرفی آثار پذیرفته شده این جشنواره، نمایشنامه‌های کاربردی، ارزشمند به لحاظ محتوایی و متناسب با اجرا برای تئاتر بچه‌های مسجد مورد توجه بوده است.

مشهدی‌عباس افزود: نتایج اعلام شده در ۲ بخش پذیرفته شده نهایی و پذیرفته شده مشروط است که بخش اول مستقیما برای چاپ در کتاب مجموعه نمایشنامه‌های بچه‌های مسجد در نظر گرفته می‌شوند، اما بخش دوم یعنی مشروط برای پذیرش نیازمند اجرای اصلاحات عنوان شده از سوی گروه کارشناسی جشنواره است. آثار معرفی شده مشروط تنها در صورتی مجوز حضور در کتاب مجموعه نمایشنامه‌های تئاتر بچه‌های مسجد را می‌گیرند که اصلاحات مورد نظر جشنواره را به نحوی که مورد تایید کارشناسان باشد، انجام دهند.

دبیر جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها» در پایان در مورد بخش نماشنامه‌نویسان حرفه‌ای این جشنواره عنوان کرد: آثار بخش نمایشنامه‌نویسان حرفه‌ای «گلدسته‌ها» نیز هفته آینده معرفی می‌شوند.

نمایشنامه «رخت شور» اثر محمدعلی دستان از شهرستان فسا نماینده فارس در این رویداد هنری است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران