در حال بارگذاری ...

جشنواره مجازی استند آپ و کمدی در نورآباد ممسنی پایان یافت

جشنواره مجازی استند آپ کمدی و بازیگری در خانه بمانیم ممسنی با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس ، سعید محمودی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ممسنی در گفتگو با تئاتر فارس با بیان اینکه این جشنواره به همت گروه هنری نیم رخ به سرپرستی حمید نعمتی برگزار شده است افزود: این جشنواره با موضوع استند آپ کمدی و بازیگری کمدی در دوران کرونا و با شعار در خانه بمانیم در بهار 99 برگزار شد

وی در ادامه افزود: هیات داوران متشکل از احمد خاکیان ، رضا رفیعی و مریم مهدوی فر به پاس ارج نهادن به مقام والای سپید پوشان خط مقدم دفاع از سلامت و مبارزه با کرونا لوح سپاس خود را به الهام فرهادی پرستار بیمارستان نورآباد و رادین دهقانی به پاس اجرای نمایش اصیل سیاه بازی اهدا کردند.

 

محمودی در ادامه با اشاره به حضور پرشور تمامی رده های سنی در این رویداد هنری افزود: هیات داوران در نهایت سه نفر از طیف سنی بزرگسال و سه نفر از رده سنی کودک و نوجوان را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

بنا بر این گزارش سید احمد موسوی، فاطمه داوید و محمد حسین شجاعیان در بخش بزرگسال و آوا شنیدی ، هلن حسینی و خاطره حسینی در بخش کودک و نوجوان به عنوان برگزیده اعلام شدند .




مطالب مرتبط

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

نمایش «۱۱۳ دقیقه پس از غروب»، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی فخری، پس از یک دوره اجرای موفق در اوز، از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تماشاخانه استاد جمالی لار به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران