در حال بارگذاری ...
هنرمند شیرازی در بستر بیماری :

ابراهیم برومندیان ، نویسنده و کارگردان قدیمی تئاتر فارس به کما رفت

ابراهیم برومندیان نویسنده و‌کارگردان قدیمی تئاتر کودک که به دلیل نارسایی کلیه از ۲۱ خرداد در بیمارستان نمازی شیراز بستری بود متاسفانه به کما رفته است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از فارس، انگار قرار نیست که بیماری کهنه ابراهیم برومندیان هنرمند شناخته شده نمایش های عروسکی و کودک را رها کند و این بار از روی صحنه نمایش او را راهی بیمارستان کرد و متاسفانه این هنرمند ارزنده به دلیل مشکلات کلیه و ریه از ۲۳ خرداد ماه در کما به سر میبرد.

همسر ابراهیم برومندیان در خصوص بیماری وی در گفتگو با پیام خبر گفت : متاسفانه ابراهیم برومندیان به دلیل مشکلات کلیه در خانه بستری بود و به دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه تحت درمان بود که پس از شدت گرفتن بیماری پس از ۴ ماه قرنطینه خانگی از ۲۱ خرداد به بیمارستان نمازی منتقل و هم اکنون در کما به سر میبرد.

عزت رهرو اصفهانی  افزود : در طی ۶ روز گذشته دو بار توسط پزشکان احیا شده ولی متاسفانه به دلیل خونریزی ریه مجددا به کما رفته است.

پنج سالی است که برومندیان با بیماری نادر کلیوی دسته و پنجه نرم می کند و این برای چندمین بار است که به صورتن جدی برای مدوا در بیمارستان بستری شده است.

 او که چندی پیش نیز در هنگاه اجرای نمایش «روباه و خروس» دچار بیهوشی شده و به درمانگاه منتقل شده بود، بیماری این بار در صحنه نمایش «شهر روشنایی» به سراغش آمد و در بخش بیماران کلیوی بیمارستان نمازی بستری شد.

تئاتر فارس بهبودی و شفای این هنرمند ارزنده را از خدای مهربان آرزومند است .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران