در حال بارگذاری ...

مصوبه شورای شهر شیراز در حمایت از هنرمندان

پس از جلسات جمعی از هنرمندان تئاتر از طریق خانه تئاتر شیراز و همچنین دیگر هنرمندان و انجمن های فرهنگی و هنری، شورای پنجم شهر شیراز طی مصوبه ای در خصوص استفاده تولیدات هنرمندان شیراز ، از امکانات تبلیغاتی ، از اهالی فرهنگ‌و هنر شیراز حمایت کرد.

به گزارش تئاتر فارس، طرح جمعی از اعضای محترم شورا در خصوص طرح اختصاص فضاهای تبلیغاتی شهری به هنرمندان پس از وصول و ثبت به شماره ۹۷/۸۶۶۴و مورخ ۹۷/۱۱/۳۰ دبیرخانه شورا موضوع در کمیسیونهای برنامه و بودجه امور حقوقی و املاک و فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورا بررسی و تصمیم کمیسیون ها در یکصد و سی و یکمین جلسه علنی (عادی) شورای اسلامی شهر شیراز مورخ ۹۹/۲/۱۰  با حضور ۱۳ نفر از اعضای شورا مطرح و مستند به ماده ۸۰ اصلاحی قانون شوراها با ۱۳ رای موافق به شرح زیر به تصویب رسید.
 
 ماده واحده
شهرداری شیراز مکلف است در جهت معرفی رویدادهای فرهنگی و هنری و آثار هنرمندان شهر شیراز شامل جشنواره‌های هنری نمایشگاه های کتاب و هنرهای تجسمی اجرای تئاتر نمایش فیلم و نسبت به اختصاص حداقل ۲۰ درصد از امکانات و فضاهای تبلیغاتی در اختیار سازمان فرهنگی را از طریق تهاتر با اقلام فرهنگی و تولیدی به مدت حداکثر حبس روز اقدام نماید.
 
تبصره ۱ 
آثار و رویدادهای فرهنگی و هنری متقاضی برای استفاده از فضاهای تبلیغاتی شهرداری شیراز باید دارای مجوز از ادارات کل «میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری» یا «فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس» باشد.
تبصره ۲ 
در نام و نشان حامیان مالی آثار و رویدادهای فرهنگی و هنری در مقیاس کوچک و در زیر اقلام تبلیغاتی بلامانع است.
 
تبصره ۳ 
مسئولیت نظارت بر محتوای تبلیغات بر عهده سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شیراز است.
 
سید عبدالرزاق موسوی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز




مطالب مرتبط

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

نمایش «۱۱۳ دقیقه پس از غروب»، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی فخری، پس از یک دوره اجرای موفق در اوز، از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تماشاخانه استاد جمالی لار به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران