در حال بارگذاری ...
جشنواره تئاتر پارس جنوبی برگزیدگانش را شناخت؛

درخشش هنرمندان نمایشی فارس در جشنواره تئاتر پارس

نمایش های «استرالیا» و «متولد شده در خون» از جشنواره مجازی تئاتر پارس جنوبی بازگشتند و در بخشهای مختلف، کاندید و برگزیده شدند و مقام و جوایز ارزنده ای را به شیراز هدیه کردند.

به گزارش تئاتر فارس، نهمین جشنواره منطقه ای تئاتر نگین خلیج فارس با حضور گروه های تئاتری از استانهای بوشهر، هرمزگان، فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد از تاریخ ۶ لغایت ۱۰ اردیبهشت ماه بصورت مجازی برگزار شد و گروه های راه یافته به بخش رقابتی معرفی شدند و از استان فارس نیز نمایش های «استرالیا» به کارگردانی سید محمدهادی هاشم زاده و «متولد شده در خون» به کارگردان و نویسندگی مسعود احمدی، توانستند برگزیده و کاندید بخشهای مختلف شوند.

هیات بازبین پس از بازبینی قریب به شصت اثر نمایشی در دو بخش خیابانی و صحنه ای ، تعداد ٦ نمایش را در بخش صحنه ای و سه نمایش در بخش نمایش خیابانی جهت حضور و اجرا در نهمین جشنواره تاتر نگین خلیج فارس انتخاب نمود و از سوی هیئت داوران؛ برگزیدگان را معرفی کردند، که متشکل از مهران امام‌بخش، جهانشیر یاراحمدی و رضا بهارلو، بوده و برگزیدگان این دوره از جشنواره که به‌صورت مجازی برگرار شد، را معرفی کردند.

در همین مسیر آرا هیئت داوران نهمین جشنواره تئاتر نگین خلیج فارس به شرح زیر اعلام شده است:

نهمین جشنواره تئاتر نگین خلیج فارس یادواره زنده یاد استاد علی غلامی از ۶ الی ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۹ بصورت مجازی به دبیری مجتبی عوض زاده برگزار شد و افتخارات و جوایز نمایش استرالیا از استان فارس در نهمین جشنواره منطقه ای تئاتر نگین خلیج فارس شامل؛

دیپلم افتخار مقام برگزیده و تندیس جشنواره پوستر و بروشور زهرا همای پور، دیپلم افتخار ، مقام برگزیده و تندیس جشنواره برای طراحی صحنه میثم نظری پارسا، محمد علی امیری و سید محمد هادی هاشم زاده، دیپلم افتخار، مقام برگزیده و تندیس جشنواره برای آهنگسازی علی رضا اصلاحی، لوح تقدیر بازیگری مرد، مشترکا محمد قائد نیا و محمد علی امیری،دیپلم افتخار، مقام برگزیده و تندیس جشنواره برای کارگردانی سید محمد هادی هاشم زاده انتخاب شد و در این میان مریم شکری نیز کاندید بازیگری بود.

همچنین نمایش «متولد شده در خون» به کارگردان و نویسندگی مسعود احمدی، توانستند برگزیده و کاندید بخشهای مختلف شود که کاندیداهای طراحی پوستر و بروشور، شیما پورسهم الدین، کاندیداهای بخش طراحی صحنه مسعود احمدی، و کاندیداهای بخش بازیگری زن، شیما پورسهم الدین،معرفی شدند.

 

نهمین جشنواره منطقه ای تئاتر نگین خلیج فارس یادواره زنده یاد علی غلامی، به دبیری مجتبی عوض زاده بصورت مجازی از ۶ لغایت ۱۰ اردیبشهت برگزار و برگزیدگان در اختتامیه ی آنلاین جشنواره همزمان با روز ملی خلیج فارس معرفی شدند.




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

«مختک» در شیراز اجرا شد

«مختک» در شیراز اجرا شد

نمایش «مختک» به نویسندگی و کارگردانی فرهاد ارشاد، به مدت 10 شب در تماشاخانه استاد هودی شیراز به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران