در حال بارگذاری ...
با همکاری هنرمندانی از ایران، بلژیک، آلمان و انگلیس؛

فراخوان جشنواره نمایشنامه‌خوانی «صحنه مدیای من» منتشر شد

فراخوان جشنواره بین‌المللی نمایشنامه‌خوانی آنلاین با عنوان «صحنه مدیای من I Stage Media » با همکاری چهار کشور؛ ایران، بلژیک، آلمان و انگلیس منتشر شد.

به گزارش تئاتر فارس به نقل از روابط عمومی جشنواره، فراخوان جشنواره بین‌المللی نمایشنامه‌خوانی آنلاین با عنوان "صحنه مدیای من"I Stage Media  به دبیری حسن حاجت پور نویسنده و کارگردان تئاتر منتشر شد.
نخستین جشنواره بین‌المللی نمایشنامه‌خوانی آنلاین توسط یک شورای مرکزی و با مشارکت چهار کشور ایران، بلژیک، انگلیس و آلمان برگزار می‌شود. حسین مسافرآستانه، رحمت امینی، احسان رحیمی، علی عابدی، اصغر خلیلی و لیلا پرویزی از جمله هنرمندانی هستند که در کنار کارشناسانی از آلمان و بلژیک با این جشنواره همکاری می‌کنند که به زودی اسامی کامل این هنرمندان و سمت آن‌ها اعلام خواهدشد.
شقایق فرشته کارشناس رسانه نیز به عنوان روابط عمومی با جشنواره صحنه مدیای من I stage Media همکاری دارد.
متن فراخوان جشنواره بدین شرح است:
گروه تئاتر راوی در نظر دارد با همکاری اساتید برجسته تئاتر ایران و اروپا، با هدف ایجاد ارتباط عمیق میان اقشار مختلف مردم، صلابت و سلامت روانی جامعه و استفاده بهینه از فضای مجازی در کوتاه‌ترین زمان ممکن سلسله جشنواره‌های نمایشی اینستاگرامی خود را برگزار کند.
شرکت در این جشنواره برای عموم مردم علاقه‌مندان و هنرمندان آزاد بوده و هیچگونه محدودیت سنی وجود ندارد.
آثار راه‌یافته به این جشنواره توسط اساتید ایرانی و خارجی مورد ارزیابی قرار گرفته و به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.
در طول برگزاری جشنواره کارگاه‌های تخصصی و نقد و بررسی آثار به صورت زنده از طریق این کانال برگزار و فیلم‌های کوتاه آموزشی در همین صفحه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.


شرایط شرکت در جشنواره:
فیلم‌های ارسالی نباید بیشتر از ۷ دقیقه باشد.
هر هنرمند می‌تواند همکاران خود را از شهرهای کشورهای دیگر انتخاب کرده و به صورت یک تیم در تولید و اجرای اثر با هم همکاری کنند.
 از آنجا که جشنواره به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان می‌توانند بدون محدودیت‌های زمانی آثار خود را کنند و به تشخیص کارشناسان دبیرخانه جشنواره این آثار در جداول برنامه ها قرار میگیرند.
 درخواست شرکت در جشنواره به منزله پذیرفتن تمامی قوانین جشنواره توسط متقاضی است و بدین‌وسیله دبیرخانه جشنواره مجوز انتشار محتوای آثار و استفاده از آن در فضای مجازی را به دست می آورد.
انتخاب متون و موضوع نمایشنامه‌ها آزاد است.
دبیرخانه جشنواره همچنین قصه‌ها، داستان‌ها، داستانک‌ها، یکی بود یکی نبودها، متل‌های کهن و معاصر ایرانی و خارجی را جهت استفاده و سهولت کار پیشنهاد می‌کند.
نمایشنامه ها باید در دو تا پنج صفحه A4 به صورت موجز و خلاقانه نوشته یا انتخاب شوند و مورد خوانش قرار گیرند.


فرمت آثار ارسالی:
خوانشگران می‌توانند از طریق ابزارها و اپ‌هایی نظیر watsapp، zoom، Bigo live و... که امکان تماس‌های همزمان چند نفره و کنفرانسی را می‌دهند اثر خود را خوانش و ضبط کرده سپس برای ما ارسال کنند.
همچنین تصاویر می توانند بصورت جدا جدا ضبط شده و همگی در یک کادر قرار گرفته و ارسال شوند.
خوانشگران می‌توانند حداکثر استفاده را از امکانات خلاقه برای جذابیت هر چه بیشتر آثار به کار گیرند.
در صورت امکان فیلم‌های ارسالی با کیفیت HD یا بالاتر باشند.

 

آدرس اینترنتی جشنواره:
فیلم‌ آثار باید به همراه نمایشنامه از طریق wetransfer.com یا از طریق Dropbox آپلود شود و به آدرس ایمیل istagemedia1@gmail.com  ارسال شوند.
درخواستی دو خطی برای شرکت در جشنواره به همراه نام خود و همکاران نوشته شود.
یک شماره تماس (ترجیحا واتس آپ) ارسال شود.
جهت آگاهی بیشتر از چگونگی و مراحل برگزاری جشنواره، پیج اینستاگرام @istagemedia1 دنبال شود.

 

نوید جعفری




مطالب مرتبط

نظرات کاربران