در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش - موسیقی؛
میزبانی هنر شهر آفتاب از « زن هزار ساله »

سالن تئاتر (بلک باکس) مجموعه فرهنگی سینمایی هنر شهر آفتاب، شاهد اجرای نمایش، موسیقی « زن هزار ساله » تا پنجم اسفند ماه است.

نمایش، موسیقی « زن هزار ساله » به آهنگسازی و نوازندگی تار و دیوان استاد علی قمصری با بازی بازیگران، سارا رسول زاده و نویسندگی احسان افشاری بر اساس طرحی از لیلی عاج و سرپرست گروه فرزاد بی طرف تا پنجم اسفند ۹۸ در شیراز، سالن تئاتر(بلک باکس) مجموعه فرهنگی سینمایی هنر شهر آفتاب به همراه سازهای کوبه ای کامران منتظری، ویولن فرشید اوجی و کیانوش حق پرست بر صحنه اجرا می شود.

ویولا را وحید دلاور و ویولنسل ملینا سجادی و مشاورین هنری نیز پریسا صبوری نژاد و عزالدین توفیق برعهده دارند و طراح نور نیز فرزاد بی طرف با اجرای نور محمدامین رشیدفر و صدا مجتبی مهنا و حامد غریب با مدیر اجرایی محمدامین رشیدفر و دستیاران صحنه ریحانه محسن زاده، نسیم باصری، معصومه عابدی با همکاری گروه نمایش مکعب و تیزر امید خورشیدیان به نمایش گذاشته شده است.

 




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

جایزه تونسی‌ها برای «پرستو»ی شیرازی‌ها

جایزه تونسی‌ها برای «پرستو»ی شیرازی‌ها

نمایش «پرستو»، به کارگردانی شیما پورسهم‌الدین (هنرمند شیرازی)، در بخش خیابانی ششمین جشنواره بین‌المللی مونودرام کارتاژ تونس، جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کرد.

|

نظرات کاربران