در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش - موسیقی؛
میزبانی هنر شهر آفتاب از « زن هزار ساله »

سالن تئاتر (بلک باکس) مجموعه فرهنگی سینمایی هنر شهر آفتاب، شاهد اجرای نمایش، موسیقی « زن هزار ساله » تا پنجم اسفند ماه است.

نمایش، موسیقی « زن هزار ساله » به آهنگسازی و نوازندگی تار و دیوان استاد علی قمصری با بازی بازیگران، سارا رسول زاده و نویسندگی احسان افشاری بر اساس طرحی از لیلی عاج و سرپرست گروه فرزاد بی طرف تا پنجم اسفند ۹۸ در شیراز، سالن تئاتر(بلک باکس) مجموعه فرهنگی سینمایی هنر شهر آفتاب به همراه سازهای کوبه ای کامران منتظری، ویولن فرشید اوجی و کیانوش حق پرست بر صحنه اجرا می شود.

ویولا را وحید دلاور و ویولنسل ملینا سجادی و مشاورین هنری نیز پریسا صبوری نژاد و عزالدین توفیق برعهده دارند و طراح نور نیز فرزاد بی طرف با اجرای نور محمدامین رشیدفر و صدا مجتبی مهنا و حامد غریب با مدیر اجرایی محمدامین رشیدفر و دستیاران صحنه ریحانه محسن زاده، نسیم باصری، معصومه عابدی با همکاری گروه نمایش مکعب و تیزر امید خورشیدیان به نمایش گذاشته شده است.

 




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

«مختک» در شیراز اجرا شد

«مختک» در شیراز اجرا شد

نمایش «مختک» به نویسندگی و کارگردانی فرهاد ارشاد، به مدت 10 شب در تماشاخانه استاد هودی شیراز به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران