در حال بارگذاری ...
به کارگردانی حسین پذیره

تالار احسان میزبان «کنسرت حشرات ٢»

نمایش «کنسرت حشرات ٢» به کارگردانی حسین پذیره تا ۲۱ بهمن ماه جاری بر صحنه تالار احسان اجرا می گردد.

در این نمایش، رئیس کارخانه تولید سم همراه با شاگردش با ساخت سمی قوی سعی دارند که تمام حشرات جهان را نابود کنند که حشرات........؟؟؟!!!!

کارگردان نمایش "کنسرت حشرات ٢" می گوید: بعد از اجراهای موفق نمایش کنسرت حشرات در شهرهای شیراز، زرقان، بندر عباس، قشم که البته این روند به یاری خدا در دیگر شهرهای کشور و خارج از کشور تداوم خواهد داشت.

وی افزود: گروه تصمیم بر این گرفت که نمایش جدیدی با داستان دیگری برای مردم عزیز تولید کند و به صحنه اجرا ببرد که به لطف خدا این شرایط میسر شد،در ساخت این نمایش سعی براین بود که تمام انتقادها و پیشنهادهای مخاطبین را در نظر بگیریم و بر این اساس این اثر هنری  خلق شود و در آن علاوه بر نکات آموزنده لحظات شاد و خاطره انگیزی  برای مخاطبان عزیز تر از جانمان به ارمغان بیاوریم.

بر همین اساس، طراح، نویسنده و کارگردان حسین پذیره، دستیار کارگردان سمانه داودی، مدیر صحنه مژگان صحراگرد، منشی صحنه صنم بهجت نیا، بازیگران سمانه داودی، غزل زارع، مریم جهانی، دنیا هرو، علی بهجت نیا، شیدا موسوی، صنم بهجت نیا، نیوشا شریف و حسین پذیره، آهنگساز مجتبی کیانی، تنظیم کننده مهدی فریدونی، صدابردار حمید انصاری، موسیقی زنده حسین پذیره، گرافیک مهدی عارفی راد، طراح و دوخت لباس زهرا داودی، اجرای نور و صدا مژگان صحراگرد، می باشند.

 

 




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

«مختک» در شیراز اجرا شد

«مختک» در شیراز اجرا شد

نمایش «مختک» به نویسندگی و کارگردانی فرهاد ارشاد، به مدت 10 شب در تماشاخانه استاد هودی شیراز به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران