در حال بارگذاری ...

نمایش «ننه مده آ» در سال اصلی تالار مولوی در بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به روی صحنه می رود

ننه مده‌آ نماینده فارس به نویسندگی یوسف شکوهی و کارگردانی آژمان بیژنی‌نسب از شهر فسا و به مدت زمان ۵۰ دقیقه چهارشنبه ۱۶ بهمن ساعت ۱۷ و ۱۹ در سالن اصلی تالار مولوی به صحنه می‌رود.

به گزارش تئاتر فارس ، نمایش «ننه مده‌آ» نماینده فارس در سی و هشتمین جشنواره تئاتر بین المللی فجر در بخش مسابقه در تالار مولوی به روی صحنه می رود . این نمایش کاری از هنرمندان تئاتر فسا که در سی امین جشنواره تئاتر استانی فارس به همراه نمایش « وقتی از بریدگی های خون بار عصب می گذرد» به عنوان آثار برگزیده داوران  و همچنین منتقدان تئاتر فارس جهت شرکت در جشنواره تئاتر فجر انتخاب شده بود ، روز چهارشنبه در سالن اصلی مولوی به روی صحنه می رود.

نمایش « ننه مده آ » با دریافت 4 جایزه در بخش های نویسندگی ، بازیگری مرد و کارگردانی و همچنین دریافت تندیس کانون منتقدان تئاتر فارس در سی امین جشنواره تئاتر استانی فارس ، به عنوان نماینده استان فارس در این رویداد هنری حضور یافته  است.

ننه مده‌آ به نویسندگی یوسف شکوهی و کارگردانی آژمان بیژنی‌نسب از شهر فسا و به مدت زمان ۵۰ دقیقه چهارشنبه ۱۶ بهمن ساعت ۱۷ و ۱۹ در سالن اصلی تالار مولوی به صحنه می‌رود. در این نمایش محسن تنها، میثم جعفری کوچی، محمدحسین رجبیان و آژمان بیژنی‌نسب ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه نمایش آمده: در کوه‌های جنوب خرابه‌هایی است که در آن کلبه‌های سنگی وجود دارد که به آن‌ها خِرف خانه می‌گویند مردم عقیده دارند در قدیم ایلیات جنوب که ییلاق و قشلاق می‌کردند، هر پیری که خرف و آدم‌هایی که از نظر روحی و جسمی از کار افتاده، معلول، مردنی و دارای بیماری روحی و روانی بودند را با مقداری آب و نان در آنجا می‌گذاشتند و محل را ترک می‌کردند. آژمان بیژنی‌نسب متولد ۱۳۷۱ در فسا، کارگردان و طراح صحنه نمایش‌های کچول و دیو مجازی، ننه مده‌آ، بیا باهم بکشیم و هفت و آواره، کارگردان نمایش‌های خش‌خش بوم‌بوم و عروسک‌هایمان را بخوریم، بازیگر نمایش‌های کوه یخ، گالیدارگ و یورت و طراح و چهره‌پرداز نمایش‌های من و جارو، زندگی، بازگشت از منا و تابوت است.




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

جایزه تونسی‌ها برای «پرستو»ی شیرازی‌ها

جایزه تونسی‌ها برای «پرستو»ی شیرازی‌ها

نمایش «پرستو»، به کارگردانی شیما پورسهم‌الدین (هنرمند شیرازی)، در بخش خیابانی ششمین جشنواره بین‌المللی مونودرام کارتاژ تونس، جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کرد.

|

نظرات کاربران