در حال بارگذاری ...
اختتامیه هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار شد

۳ نمایش از فارس راهی مرحله کشوری کانون پرورش فکری کشور شدند

نمایش‌های «ماه پیشونی»، «فرزند سیمرغ» و «شاید نجات یابیم» از مرحله استانی راهی جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران شدند.

به گزارش تئاتر فارس ،  آئین پایانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس ظهر یکشنبه در مجتمع فرهنگی هنری کانون استان برگزار شد که برگزیدگان در ۱۳ رشته معرفی شدند و جوایز خود را دریافت کردند.

در این مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با بیان اینکه شیراز در سه روز رقابت ۲۱ گروه نمایشی از نقاط مختلف استان شاهد اتفاقات رویدادهای مطلوبی در زمینه تئاتر عروسکی و کودکان بود، گفت: اعضای مراکز کانون با همراهی مربیان توانستند خوش بدرخشند.

زهرا افتخاری با تصریح اینکه مهارت‌های زندگی در این ۳ روز به اشتراک گذاشته شد، افزود: تلاش همه گروه‌ها از بُعد تخصصی و محتوا برای شرکت کنندگان قابل توجه است.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری فارس، کانون توانسته با بچه‌های خود برنامه خوبی ایجاد کند که زبانزد کشور است.

وی از درخشش یک گروه از اعضای کانون در رشته سرود در کشور خبر داد و عنوان کرد: امروز باید محملی ایجاد کنیم که فضای فرهنگی در جامعه بیشتر شود.

افتخاری تصریح کرد: در طول جشنواره هجدهم هنرهای نمایشی، درس‌های زندگی و میراث فرهنگی آموختیم که از دل ادبیات کهن بیرون آمد و با ادبیات مدرن همراه شد و توانست هنر زندگی و با هم بودن را به ما یاد بدهد.

 در پایان این مراسم که با حضور اصغر زیبایی نژاد، حمید وامق و رعنا تیرانداز، داوران مرحله استانی جشنواره و شاملو، ناظر کشوری کانون پرورش فکری ایران و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز برگزار شد، برگزیدگان در رشته‌های پوستر و بروشور، گریم، موسیقی، طراحی صحنه، طراحی لباس، طراحی و ساخت عروسک، عروسک گردانی، صداپیشگی، نویسندگی، بازیگری زن، بازیگری مرد، کارگردانی و نمایش‌های برگزیده جوایز خود را دریافت کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران