در حال بارگذاری ...
با برگزاری جشنواره هنرهای نمایشی؛

جشنواره هنرهای نمایشی کانون فارس در شیراز آغاز شد

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس، روزهای ۱۱ تا ۱۳ بهمن جاری در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل کانون فارس در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش تئاتر فارس، در این جشنواره ۲۱ گروه نمایشی از مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان فارس با هم به رقابت می‌پردازند. بر این اساس در نخستین روز جشنواره ۹ نمایش به اجرا در خواهد آمد.

«آن شب که از آسمان کوفته آمد، از ناودان گوشت» از مرکز فرهنگی هنری فسا، «بذارید بخونم» از مرکز فرهنگی هنری صدرا، «لطفا باحال باشید» از مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ شیراز، «فرزند سیمرغ» از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ شیراز، «غاغاغولی» از مرکز فرهنگی هنری صدرا، «یک دقیقه» کاری از انجمن نمایش شیراز، «جی‌جی بی‌جی» و «شاید نجات یابیم» از انجمن نمایش شیراز و «طلسم شدگان» از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ شیراز نمایش‌های روز نخست هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون فارس است که جمعه ۱۱ بهمن ماه در شیراز به نمایش درمی‌آیند.

دومین روز جشنواره هنرهای نمایشی کانون فارس با اجرای ۱۲ نمایش روز شنبه ۱۲ بهمن ماه جاری دنبال می‌شود.

«ماه پیشانی» و «ننه بینوا» از انجمن نمایش شیراز، «زال و سیمرغ» از مرکز فرهنگی هنری شماره ۶ شیراز، «یاد مادر» از مرکز فرهنگی هنری لارستان، «جنگل حیوانات» از مرکز فرهنگی هنری فیروزآباد، «زیبا مثل ماه» و «دریا خانه ماست» از مرکز فرهنگی هنری زرین دشت، «دنیا با دوستی زیباست» و «ماجرای برکه سبز» از مرکز فرهنگی هنری آباده، «خانه اسرارآمیز» از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ صفاشهر، «هفت خوان رستم و مراد» از مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ شیراز و «یک دقیقه» از مرکز فرهنگی هنری داراب، نمایش‌های اجرایی دومین روز جشنواره است؛ در این روز همچنین نشست شرکت‌کنندگان با داوران و کارگاه آموزش عروسک گردانی نیز برگزار می‌شود.

آئین پایانی جشنواره روز یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ برگزار و ضمن تقدیر از برگزیدگان، ۳ گروه منتخب معرفی می‌شوند.




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

نظرات کاربران