در حال بارگذاری ...

نمایش « درنای خاموش» در تالار احسان به روی صحنه می‌رود

نمایش «درنای خاموش » به کارگردانی علینقی رزاقی از پیشکسوتان تئاتر فارس در تالار احسان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش تئاتر فارس ، نمایش «درنای خاموش » به کارگردانی علینقی رزاقی از پیشکسوتان تئاتر فارس در تالار احسان به روی صحنه میرود.

در خلاصه نمایشآمده است: قول بر آن است که زیباترین پرنده ها در آرزوها و امیال مردم هر سرزمینی خودشان را نشان می دهند. درناها از همین نوع پرندگانند و همواره در حال مهاجرت و در تمام مکان ها نشانه و سمبل آرزوها و امیدهای مردم آن دیارند و در شمال زیبای کشورمان آرزو و امید همواره مورد نظر مردمند و داستان ما داستان امیدها و آرزوهای مردم یک برکه است که آهسته آهسته درحال از دست دادن موجودیت خویشند. داستانی که شادمانه آغاز می شود و ...
عبدالحمید زارع، احسان زارع، سولماز رحیمی، فاطمه شعاعی، منا ساعی، زهرا کاظمی، زهرا بزرگی زاده، مژگان مالکیان، محمد کامران، رضا احمدی ، سعید صفری، مریم عرب‌زاده، علی رستمی، محمد رستمی،فاطمه صابرماهانی در این نمایش بازی میکنند.

  نمایش «درنای خاموش » 23 دی تا 27 دی ماه ساعت 19:30 در  تالار احسان  واقع در  میدان احسان  مجتمع فرهنگی آموزشی احسان اجرا میشود.




مطالب مرتبط

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

نمایش «۱۱۳ دقیقه پس از غروب»، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی فخری، پس از یک دوره اجرای موفق در اوز، از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تماشاخانه استاد جمالی لار به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران