در حال بارگذاری ...
به نویسندگی فرهاد ارشاد و کارگردانی فاطمه حسینی

«حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند» در مصیری روی صحنه رفت

نمایش:حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند، کاری از گروه هنری راه بی پایان به نویسندگی فرهاد ارشاد و کارگردانی فاطمه حسینی در شهر مصیری به روی صحنه رفت.

   به گزارش تئاتر فارس ، نمایش:حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند، کاری از گروه هنری راه بی پایان به نویسندگی فرهاد ارشاد و کارگردانی فاطمه حسینی در شهر مصیری به روی صحنه رفت.

داستان...مردی است به نام زعیم و همسرش (عظما) جاماند از سفر عشق با کول باری از خاطره و یادگاری از سرزمین خاکی و به پهنای روشنی آسمان زندگی میگذراند......زعیم که عریضه نویس دادگاه است و وابستگی خانوادگی هم دارد.روزی که مشغول نوشتن عریضه خانمی که میخواد از شوهرش جدا شود از شرم و حیا سر بر ورق دارد در ابتد متوجه اینکه شکوه گر خانمش (عظما)نمی شود و در برابر شکوه های زن موضع میگیرد و زن درد دل خود را بیان می کند و زعیم هم گوش می دهد و از درد دل خود با او می گوید.رفته رفته متوجه میشود عظما از مهر خود به زعیم و زعیم از مهر خود به عظما و خاطره های جنگ .شیمایی شدن و لحظه به لحظه فشار سرفه های زعیم بیشتر می شود تا اینکه طاقت زعیم از کف می رود و به دوستان آسمانی خود می پیوندد. 

 

بازیگران:ابراهیم شیرزاد-سمیه حیدری

طراح لباس:کلثوم حسینی،طراح صحنه:سعید زارعی،منشی صحنه:کلثوم حسینی،گریمور:ماندانا حسینی،طراح پوستر:نجمه گودرزی،دستیار کارگردان:داوود شهنواز ،موسیقی:اصغر رستگار خو

زمان:6/9/94

ساعت:18الی 20

مکان:سالن سمیه شهر مصیری

 

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران