در حال بارگذاری ...

رامکا روی صحنه می‌رود

نمایش موزیکال رامکا از ۵ دی ماه ۹۸به مدت ۱۰ روز و هروز ۳ سانس در سالن مدرن همایش‌های بین‌المللی رازی واقع در خیابان ملاصدرا، انتهای خیابان جمالی (جنب دانشکده مهندسی) برای نخستین بار با جلوه‌های ویژه تصویری اجرا خواهد شد.

به گزارش تئاتر فارس، نمایش موزیکال رامکا از ۵ دی ماه  ۹۸به مدت ۱۰ روز و هروز ۳ سانس در سالن مدرن همایش‌های بین‌المللی رازی واقع در خیابان ملاصدرا، انتهای خیابان جمالی (جنب دانشکده مهندسی) برای نخستین بار با جلوه‌های ویژه تصویری اجرا خواهد شد.

آرش عسکرزاده، نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی گفت: با توجه به تولید آثار تصویری و نمایشی متعددی که در سطح بین‌المللی با هدف قهرمان‌سازی در نگاه کودکان و نوجوانان، و شکل‌گیری شخصیت‌های خیالی، که بدون پشتوانه‌های فرهنگی مشخص می‌باشند، بر آن شدیم تا با تکیه بر فرهنگ غنی ایران زمین، راوی داستانی باشیم که مقوله قهرمانی را به شیوه‌ای مدرن، ایرانی و استاندارد، در ذهن و تفکر کودکان و نوجوانان این مرز و بوم ایجاد کند.

وی ادامه داد: بر اساس داستان رامکا، قهرمان‌های واقعی، دوستان مهربان ما هستند. رامکا گاوی بامزه و نارنجی رنگ است که همین تفاوتش با دیگر گاوهای مزرعه، کلید ماجراهای هیجان‌انگیزی برای او و دوستانش می‌شود.

طراحی صحنه و لباس این نمایش توسط شبنم درودگر، طراحی گریم توسط فرناز فتحی‌زاده، ساخت لباس توسط زهره تبیانی و خلیل رضایی، مدیریت تولید توسط حمیدرضا تیمارچی و همچنین مدیریت پروژه را شبنم درودگر بر عهده داشته است.

در این نمایش علاوه بر حضور متفاوت سیاوش صفری نژاد در سه نقش، محمد عابدی، آیلین نعمت الهی، درنا نصرت آبادی، ملیحه رشیدی، جمشید حصاری، پویا قاسمی، امیر گلابی، زهرا زبردستان، نگار مقدسی، یاسمن کاتب و مینا قیم حضور دارند که در کنار سایر اعضای گروه ۳۰ نفره رامکا، این نمایش جذاب و پر هیجان را به روی صحنه خواهند برد .

همچنین مهدیا علیزاده از برجسته ترین آهنگسازان شیراز و سرپرست گروه هنری اوما  برای ترانه های نمایش موزیکال رامکا، که سروده مسیح آذرنوش است، آهنگسازی نموده است .  

نمایش موزیکال رامکا در سه نوبت به صورت روزانه در ساعت  ۱۰صبح ویژه مهدها و مدارس، و دو سانس ۱۸:۰۰ و ۲۰ برای خانواده‌ها و عموم علاقه‌مندان در تالار همایش‌های بین‌المللی رازی واقع در خیابان ملاصدرا، خیابان جمالی، انتهای کوچه مقابل پارکینگ  ۱۰۰۰ظرفیتی جمالی، از  ۵ تا  ۱۴دی ماه سال جاری به روی صحنه می رود. بلیط های نمایش رامکا از طریق وب سایت ایرانتیک به آدرس   WWW.IRANTIC.COMدر دسترس علاقمندان می‌باشد.




مطالب مرتبط

«مختک» در شیراز اجرا شد

«مختک» در شیراز اجرا شد

نمایش «مختک» به نویسندگی و کارگردانی فرهاد ارشاد، به مدت 10 شب در تماشاخانه استاد هودی شیراز به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران