در حال بارگذاری ...
تئاتر برای همه

بهبود یافتگان سوء مصرف مواد مخدر به تماشای تئاتر نشستند

دکتر یوسف آفرینی رئیس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز در این خصوص گفت این برنامه ها با هدف صیانت ار بهبودیافتگان سوئ مصرف مواد مخدر اجرا می شود

به گزارش تئاتر فارس ، اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز بهبود یافتگان سوء مصرف مواد مخدر را به همراه خانواده هایشان به تماشای تئاتر برد. 
دکتر یوسف آفرینی رئیس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز در این خصوص گفت این برنامه ها با هدف صیانت ار بهبودیافتگان سوئ مصرف مواد مخدر اجرا می شود ، آفرینی گفت باور داریم این دست حمایت های فرهنگی، هنری مانع در تداوم سلامتافراد بهبودیافته موثر است. 
آفرینی، افزود: بهبودیافتگان مواد مخدر برای بازگشت به جامعه نیازمند احترام و حمایت هستند باید از راه های متعدد در جهت ارتقاء عزت نفس این افراد تلاش کرد. آفرینی گفت هنر تلطیف گر است و درمانگر، می توان با جادوی هنر موجب پویایی و نشاط در ذهن و روان این افراد شد، هرچقدر این افراد بیشتر مخاطب آثار هنری در مکان های فرهنگی باشند افسردگی ها و سرخوردگی هایشان کاهش خواهد یافت. وی افزود: با تمام توان از افراد بهبود یافته صیانت خواهیم کرد، بیش از یک سال است اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شیراز در این راستا برنامه‌هایی فرهنگی و روانشاختی را با هدف حمایت از این بهبودیافتگان در دستور کار قرار داده است. آفرینی ضمن تشکر از کارگردان و عوامل نمایش طنز عروسی مبارک از دیگر هنرمندان خواست تا از آسیب دیدگان اجتماعی حمایت کنند و میزبان آنها در برنامه های خود باشند.




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

نظرات کاربران