در حال بارگذاری ...
تئاتر برای همه

بهبود یافتگان سوء مصرف مواد مخدر به تماشای تئاتر نشستند

دکتر یوسف آفرینی رئیس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز در این خصوص گفت این برنامه ها با هدف صیانت ار بهبودیافتگان سوئ مصرف مواد مخدر اجرا می شود

به گزارش تئاتر فارس ، اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز بهبود یافتگان سوء مصرف مواد مخدر را به همراه خانواده هایشان به تماشای تئاتر برد. 
دکتر یوسف آفرینی رئیس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز در این خصوص گفت این برنامه ها با هدف صیانت ار بهبودیافتگان سوئ مصرف مواد مخدر اجرا می شود ، آفرینی گفت باور داریم این دست حمایت های فرهنگی، هنری مانع در تداوم سلامتافراد بهبودیافته موثر است. 
آفرینی، افزود: بهبودیافتگان مواد مخدر برای بازگشت به جامعه نیازمند احترام و حمایت هستند باید از راه های متعدد در جهت ارتقاء عزت نفس این افراد تلاش کرد. آفرینی گفت هنر تلطیف گر است و درمانگر، می توان با جادوی هنر موجب پویایی و نشاط در ذهن و روان این افراد شد، هرچقدر این افراد بیشتر مخاطب آثار هنری در مکان های فرهنگی باشند افسردگی ها و سرخوردگی هایشان کاهش خواهد یافت. وی افزود: با تمام توان از افراد بهبود یافته صیانت خواهیم کرد، بیش از یک سال است اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شیراز در این راستا برنامه‌هایی فرهنگی و روانشاختی را با هدف حمایت از این بهبودیافتگان در دستور کار قرار داده است. آفرینی ضمن تشکر از کارگردان و عوامل نمایش طنز عروسی مبارک از دیگر هنرمندان خواست تا از آسیب دیدگان اجتماعی حمایت کنند و میزبان آنها در برنامه های خود باشند.




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

جایزه تونسی‌ها برای «پرستو»ی شیرازی‌ها

جایزه تونسی‌ها برای «پرستو»ی شیرازی‌ها

نمایش «پرستو»، به کارگردانی شیما پورسهم‌الدین (هنرمند شیرازی)، در بخش خیابانی ششمین جشنواره بین‌المللی مونودرام کارتاژ تونس، جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کرد.

|

نظرات کاربران