در حال بارگذاری ...

«مهمانی شام» در تماشاخانه استاد پورشکیبایی شیراز به صحنه می رود

تئاتر "مهمانی شام" به نویسندگی و کارگردانی سید سروش سادات شریفی کاری از گروه تئاتر پویا ، از چهارشنبه ۲۷ آذر به مدت ده شب تا جمعه ۶ دی ساعت ۱۸:۳۰ در مجموعه ی سینما هنر تماشاخانه استاد پورشکیبایی اجرا میرود.

به گزارش تئاتر فارس ، تئاتر "مهمانی شام" به نویسندگی و کارگردانی سید سروش سادات شریفی  از چهارشنبه 27 آذر به مدت ده شب تا جمعه 6 دی ساعت 18:30 در مجموعه ی سینما هنر اجرا میرود.
این تئاتر در ژانر درام_کمدی، دورهمی دو خانواده را به تصویر میکشد که بچه هایشان هم مدرسه ای هستند.مهمانی شام با نگاهی نو و متفاوت دغدغه ای را به تصویر میکشد که همه گیر شده است.

ندا جوکار، سروش سادات شربفی، یگانه کدیور، مهرشاد روحانی و هومان درجزی در این نمایش ایفای نقش میکنند.
اجرای نور و صدای نمایش بر عهده ی مرسانا رزمجوست. این نمایش از سوی گروه تئاتر پویا به روی صحنه می رود.
علاقه مندان به تماشای این نمایش میتوانند با تهیه ی بلیط در سایت irantic.com، در مجموعه ی سینما هنر، چهارراه حافظیه به سمت دروازه قرآن، رو به روی پمپ بنزین جنب باغ جهان نما، داخل کوچه ی 14 به تماشای نمایش بنشینند.




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

نمایش «۱۱۳ دقیقه پس از غروب»، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی فخری، پس از یک دوره اجرای موفق در اوز، از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تماشاخانه استاد جمالی لار به صحنه رفت.

|

جایزه تونسی‌ها برای «پرستو»ی شیرازی‌ها

جایزه تونسی‌ها برای «پرستو»ی شیرازی‌ها

نمایش «پرستو»، به کارگردانی شیما پورسهم‌الدین (هنرمند شیرازی)، در بخش خیابانی ششمین جشنواره بین‌المللی مونودرام کارتاژ تونس، جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کرد.

|

نظرات کاربران