در حال بارگذاری ...

«نیاز» و «جیران» نمایندگان فارس در هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین

راهیابی نمایش «نیاز» و «جیران» به جشنواره تئاتر معلولین خلیج فارس

به گزارش تئاتر فارس ، با اعلام آرای هیات انتخاب اثار دو اثر نمایشی «نیاز» از شیراز  و «جیران» از فیروز اباد به عنوان نمایندگان فارس در هشتمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین حضور پیدا می کنند.

نمایش نیاز به نویسندگی امیر بهبود نیا و با هدایت هانیه حسن پور با حضور جمعی از بازیگران متفاوت ذهنی از مرکز توانبخشی فراگام در کنار شهرزاد بداغی دیگر بازیگر این اثر به ایفای نقش می پردازند.

بازیگران : حمید اوجی،حسین زارع،رضا خاضعی،وحید بهبودی،محمد اکبری و شهرزاد بداغی و الینا جمشیدی

مشاورهدایتگر : استاد اصغر زیبایی نژاد /دستیار هدایتگر : امرالله جمالی /اجرای موسیقی : الینا جمشیدی / طراح دکور و نور : امیر بهبود نیا /اجرای نور : امیر بهبود نیا / طراح لباس : هانیه حسن‌پور / منشی صحنه و مدیر صحنه : خاطره سلیمانی

نمایش جیران از شهرستان فیروز آباد نیز که اکثریت قریب به اتفاق بازیگران و عوامل این نمایش از هنرمندان خوش ذوق و مستعد و از معلولین این شهرستان هستند به سرپرستی و کارگردانی کامران آرایش کشکولی و نویسندگی مجتبی حسینی قیری و کامران آرایش کشکولی در این رویداد هنری حضور خواهند یافت .

مرکز توانبخشی و حرفه‌آموزی دخترانه بالای ۱۴سال شفق، جامعه معلولین شهرستان، دبیرستان متوسطه امیدواران و اداره بهزیستی شهرستان با انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد در این کار مشارکت و همکاری داشته اند.

هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین خلیج فارس آذر ماه ۹۸ به میزبانی استان هرمزگان برای معلولان هنرمند کشور برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

«اتاق سرهنگ» در سپیدان به صحنه رفت

«اتاق سرهنگ» در سپیدان به صحنه رفت

اتاق سرهنگ کاری از گروه هنرهای نمایشی کاما به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی اسماعیل راد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سپیدان از ۱۲ بهمن ماه الی ۲۲ بهمن ماه به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران