در حال بارگذاری ...
با حضور دکتر لیلا دودمان عضو شورای شهر شیراز و جمعی از هنرمندان تئاتر

زنگ افتتاح تئاتر «ناخوانده» نواخته شد

نخستین شب از اجرای تئاتر «ناخوانده» به نویسندگی محمود ناظری و طراحی و کارگردانی افشین محمودی با حضور دکتر لیلا دودمان از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و جمعی از هنرمندان تئاتر در تالار استاد هودی برگزار شد.

به گزارش تئاتر فارس ،نخستین شب از اجرای تئاتر «ناخوانده» به نویسندگی محمود ناظری و طراحی و کارگردانی افشین محمودی با حضور دکتر لیلا دودمان از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و جمعی از هنرمندان تئاتر در تالار استاد هودی برگزار شد.

«ناخوانده» روایتی اجتماعی از زندگی دانشجویی است و حضور مادر به عنوان مهمان ناخوانده ای که نقبی به شرایط روز جامعه دارد.

علیرضا نادری نمایشنامه نویس ، کارگردان و استاد دانشگاه در مطلبی در خصوص این تئاتر نوشت گفته است: همچون کودکی سراسیمه ی یافتن چیز ارزشمندی که روز دوشنبه یافته بودم ، سه شنبه آن را سر کلاس نشان دادم و خواندم ، کلاس اصول و فنون نمایشنامه نویسی سال سوم ، درباره اش مثل یک کشف حرف زدم ، گفتم نویسنده اش را نمی گویم کیست ، نمی دانستم - وقتی نوشته اش را می خواندم و سرشار از کیف و لذت خواندن یک نمایشنامه خوب بودم و به همه نمایشنامه نویسان دور و نزدیک خودم فکر می کردم ، اما این قلم ، این صراحت و پویایی مال هیچکدامشان نبود .

تردید نداشتم که نویسنده خانمی است از بین نمایشنامه نویسان اما چی کسی؟ کدامشان؟ ... هیچکس . به هیچ نتیجه ای نرسیدم. خواندن نمایشنامه که تمام شد خانمی گفت نویسنده اش را می شناسدو این نمایشنامه را قبلا اجرا کرده است ، البته نه آنطور که امروز آن را خواندم ، این تاکید من است که این نمایشنامه درست خوانده شود - گفت نام نمایشنامه ناخوانده است و نویسنده اش محمود ناظری که دورادور می شناختمش. درباره اضافات این نمایشنامه چیزی نمی گویم .از خواندن نمایشنامه لذت ببرید که به گمانم در پانزه سال اخیر مشابه اش را نخوانده اید...

تئاتر « ناخوانده» کاری از گروه تئاتر شهر به کارگردانی افشین محمودی از 17 آذر تا 1 دی ماه هر شب در ساعت 18:30 میزبان هنردوستان و هنرمندان در تماشاخانه استاد هودی شیراز واقع در بوستان ازادی شیراز خواهد بود .
بازیگران: شمس الآفاق شفیعی، ساغر سالاری و مهری منصوری
مشاوران: عباس چهل تنان، اصغر زیبایی نژاد و نوید جعفری
دستیار کارگردان: مهدی آرامیان، مدیر صحنه: جواد اسکندری، دستیاران صحنه: پویا بهرامی، پویا حیدری،منشی صحنه: هستی برکان،                                                                                                                         نور: سید یوسف موسوی ،گریم: اردلان خرم نیا، پوستر: حسین پژوهان
تیزر: رویا زنبق، تدوین: سمیه فرازی، عکس: نفس مرادی، طراح صحنه: افشین محمودی
با همکاری گروه پویا و گروه فالش
با تشکر از علیرضا جهاندیده، صادق علیپور، اصغر سلطانی نژاد و استاد سعیده بزرگمنش
17 آذز تا 1 دی ماه 98
تماشاخانه استاد هودی - بوستان آزادی
ساعت 18:30
www.irantic.com




مطالب مرتبط

«مختک» در شیراز اجرا شد

«مختک» در شیراز اجرا شد

نمایش «مختک» به نویسندگی و کارگردانی فرهاد ارشاد، به مدت 10 شب در تماشاخانه استاد هودی شیراز به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران