در حال بارگذاری ...
رییس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

آگاهی‌رسانی جشنواره تئاتر فارس کم نظیر بود

دبیر اجرایی سی‌امین جشنواره تئاتر فارس با سپاس از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه و صدا و سیمای فارس به جهت پوشش خبری و آگاهی‌ رسانی جشنواره یاد شده تشکر کرد و این همت امسال را نقطه عطف و قوتی برای ارتباط فعالیت‌های هنری و رسانه‌ها دانست.

هادی ورشویی گفت: آگاهی‌رسانی و تبلیغات تئاتر استانی فجر را کم‌نظیر ارزیابی کرد و از همکاری معاونت فرهنگی شهرداری، مطبوعات، خبرگزاری‌ها، صدا و سیمای فارس در بخش اخبار در برنامه‌های تولیدی از جمله برنامه «درشهر» و همچنین تبلیغات شهری تقدیر کرد و گفت: در این دوره از جشنواره رویکرد رسانه‌ها و اطلاع‌ رسانی شهری در مقایسه با دوره‌های پیشین نیز بیشتر و با کیفیت بهتری صورت گرفت.

دبیر اجرایی سی‌امین جشنواره تئاتر فارس از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه و صدا و سیمای فارس به جهت پوشش خبری و آگاهی‌ رسانی این جشنواره تشکر کرد و این همت امسال را نقطه عطف و قوتی برای ارتباط فعالیت‌های هنری و رسانه‌ها دانست.

وی همچنین درباره تبلیغات شهری نیز گفت: شهرداری شیراز، همکاری بسیار در خور توجهی را با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس داشته و اکثر قریب به اتفاق بیل بوردها و پل‌های تبلیغاتی شهر را در اختیار این جشنواره قرار داد که این فضاها در نقاط مختلف و پراکنده شیراز توانستند اطلاع‌رسانی لازم را برای شهروندان و علاقمندان هنر نمایش به وجود آورند.

رئیس گروه هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: اضافه شدن بخش خیابانی با موضوع آسیب‌های اجتماعی، فروش اینترنی بلیت‌ها و جلوگیری از ازدحام ورود به سالن‌‎های نمایش و ایجاد نظم و همچنین یکی شدن آرای برگزیدگان هیات داوران و منتقدین از دیگر نفاط قوت جشنواره امسال بود.

ورشویی افزود: خوشبختانه امسال به جهت راه‌یابی ۱۲ اثر از سراسر استان به جشنواره، شاهد فشردگی در اجرای نمایش‌ها بودیم که در عین حال برنامه‌ریزی سه اجرا برای هر نمایش در یک روز باعث آن شد تا تعداد بیشتری از علاقمندان بتوانند از آثار این جشنواره دیدن نمایند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران