در حال بارگذاری ...

سی امین جشنواره تئاتر استانی فارس به ایستگاه پایانی رسید

صابر سهرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با حضور در سالن های نمایشی ضمن دیدار با داوران این دوره و اعضا ستاد اجرایی ضمن قدردانی از فعالیت ها و تلاشهای آنان به بازدید و تماشای برخی از آثار جشنواره پرداخت.

به گزارش تئاتر فارس ، پس از اجرای نمایش های شیوا ، شیاطین را فرابخوان ، گربه ای چهار دست و پا در پوست گردو و لوپوس در روز دوم جشنواره ، و برگزاری جلسات نقد و بررسی در روز دوم و سوم جشنواره ، در آخرین روز از اجراهای سی امین جشنواره تئاتر استانی فارس ، نمایش های : دا ، کارخانه مرغ تلخ ، آخور و ننه مده آ به روی صحنه رفتند.

و داوران این دوره متشکل از استاد محمد رضا خاکی ، استاد عطالله کوپال و استاد سهیلا نجم پس از دیدن 12 نمایش جمعه 24 آبان در تالار حافظ آرای نهایی خود را اعلام می نمایند.

در حاشیه اجراها صابر سهرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با حضور در سالن های نمایشی ضمن دیدار با داوران این دوره و اعضا ستاد اجرایی ضمن قدردانی از تلا شهای آنان به بازدید و تماشای برخی از آثار جشنواره پرداخت.

گفتنی است در طی این سه روز کانون منتقدان فارس با برگزاری جلسات نقد و بررسی به تحلیل آثار در این دوره پرداختند و در آخرین جلسه خود پیش از مراسم اختتامیه از ساعت 14 تا 17 در تالار غزل مجموعه فرهنگی و هنری حافظ ضمن ارزیابی و نقد نمایش های اجرا شده در آخرین روز ، بصورت ویژه به بررسی جشنواره امسال خواهند پرداخت.

گفتنی است در مراسم اختتامیه ، کانون منتقدان ، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر فارس نمایش برتر خود را معرفی می نماید.




مطالب مرتبط

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

«۱۱۳ دقیقه پس از غروب» در لار به روی صحنه رفت

نمایش «۱۱۳ دقیقه پس از غروب»، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی فخری، پس از یک دوره اجرای موفق در اوز، از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تماشاخانه استاد جمالی لار به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران