در حال بارگذاری ...

سی امین جشنواره تئاتر استانی فارس به ایستگاه پایانی رسید

صابر سهرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با حضور در سالن های نمایشی ضمن دیدار با داوران این دوره و اعضا ستاد اجرایی ضمن قدردانی از فعالیت ها و تلاشهای آنان به بازدید و تماشای برخی از آثار جشنواره پرداخت.

به گزارش تئاتر فارس ، پس از اجرای نمایش های شیوا ، شیاطین را فرابخوان ، گربه ای چهار دست و پا در پوست گردو و لوپوس در روز دوم جشنواره ، و برگزاری جلسات نقد و بررسی در روز دوم و سوم جشنواره ، در آخرین روز از اجراهای سی امین جشنواره تئاتر استانی فارس ، نمایش های : دا ، کارخانه مرغ تلخ ، آخور و ننه مده آ به روی صحنه رفتند.

و داوران این دوره متشکل از استاد محمد رضا خاکی ، استاد عطالله کوپال و استاد سهیلا نجم پس از دیدن 12 نمایش جمعه 24 آبان در تالار حافظ آرای نهایی خود را اعلام می نمایند.

در حاشیه اجراها صابر سهرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با حضور در سالن های نمایشی ضمن دیدار با داوران این دوره و اعضا ستاد اجرایی ضمن قدردانی از تلا شهای آنان به بازدید و تماشای برخی از آثار جشنواره پرداخت.

گفتنی است در طی این سه روز کانون منتقدان فارس با برگزاری جلسات نقد و بررسی به تحلیل آثار در این دوره پرداختند و در آخرین جلسه خود پیش از مراسم اختتامیه از ساعت 14 تا 17 در تالار غزل مجموعه فرهنگی و هنری حافظ ضمن ارزیابی و نقد نمایش های اجرا شده در آخرین روز ، بصورت ویژه به بررسی جشنواره امسال خواهند پرداخت.

گفتنی است در مراسم اختتامیه ، کانون منتقدان ، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر فارس نمایش برتر خود را معرفی می نماید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران