در حال بارگذاری ...
در مجموعه تئاتر شهر شیراز؛

نمایش «درخت بلوط» به صحنه می رود

نمایش «درخت بلوط» از پنجشنبه ۴ مهرماه جاری به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر فارس  ، مصیب زارعی که دیری نیست نمایش صلح را با معلولین ذهنی در تهران اجرا کرد و بزودی همکاری جدیدی را با علیرضا شفقی نژاد رهبر ارکستر فیلارمونیک ایران شروع می کند؛ این تئاتر را به صحنه می برد.

این نمایشنامه که اثر «تیم کراوچ» است و مترجم آن وحید رهبانی می باشد پیشتر با ۴۶ بازیگر سینما و تئاتر ایران در تهران به کارگردانی وحید رهبانی اجرا شد و سال ۹۷ نیز توسط مصیب زارعی در آباده اجرا شد.

نویسنده در این نمایشنامه بازیگران را با چالشی عجیب روبرو می کند که هر بازیگری را دچار استرس می کند زیرا داشته های بازیگری  خود را در این نمایش باید به معرض عموم قرار دهد بدون آنکه از قبل از متن و اجرا هیچ گونه اطلاعی داشته باشد.

به این شکل که نمایش یک بازیگر ثابت دارد و بازیگر دیگر آن هر شب تغییر می کند و فقط یک ساعت قبل از اجرا در سالن با کارگردان درباره برخی جزئیات صحبت می کند و سپس باید بدون اطلاع از متن و تمرین با چالشی عجیب و درامی گیرا روبرو شود.

نکته دیگر نمایش «درخت بلوط» این است که هرکس در طول عمر خود فقط یکبار می تواند این نمایش را بازی کند آن هم  به شرطی که از متن و اجرای این نمایش اطلاع قبلی نداشته باشد.

در این نمایش سیاوش شریفی و.. میلاد اکبر نژاد(۴مهر)، فرانک جواد پور(۵مهر)، حسین قهرمانی(۶مهر)، مهرداد نبی زاده(۷مهر)، سید کمال علوی(۸مهر)، امیر بهبود نیا (۹مهر)، نوید جعفری (۱۰مهر)، ایمان اکبرپور(۱۱مهر)، امیرخواجه میرکی(۱۲مهر)، امیر صادقی(۱۳مهر)، امید اسدی (۱۴مهر)، محمد هادی هاشم زاده(۱۵مهر)، هادی امامی مقدم(۱۶مهر)، آرمین حمدی پور (۱۷مهر)و علی ثابت(۱۸ مهر) نقش آفرینی می کنند.

دیگر عوامل تئاتر درخت بلوط را دستیار کارگردان: سولماز چوبینه، موسیقی : شکوفه عباسی نیا، منشی صحنه: ندا باقری و ریحانه اعرابی، نور: سعید نظری و سینا گرامی، مدیران صحنه :  محمد فرخی و محمد مسموعی، مدیر تولید: یاسر عابدی، عکاس : پیمان ارجمند، طراح پوستر :حمیدرضا ایمنی ، ساخت تیزر نمایش : محمد جواد فرخی، تیزر افتتاحیه: لعیا توکلی، فیلمبردار:مرتضی احراری تشکیل می دهند.

تئاتر «درخت بلوط»، پنجشنبه ۴ مهرماه جاری ساعت ۱۹ در مجموعه تئاتر شهر، سالن ابوریحان با حضور وحید رهبانی مترجم اثر افتتاح خواهد شد.




مطالب مرتبط

«مختک» در شیراز اجرا شد

«مختک» در شیراز اجرا شد

نمایش «مختک» به نویسندگی و کارگردانی فرهاد ارشاد، به مدت 10 شب در تماشاخانه استاد هودی شیراز به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران