در حال بارگذاری ...
صابر سهرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس :

تعزیه تئاترهایی که متقن و مستند باشند اثرگذاری بیشتری دارند

هنگامی که سخن از استان فارس به میان می آید ناخودآگاه هنر، فرهنگ و ادبیات تداعی می شود و همین هم سبب شده تا انتظارات در این زمینه ها بالاتر از سایر استان های کشور باشد.

به گزارش تئاتر فارس، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با محمد پورمنتصری، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس، پیرامون هماهنگی و هم افزایی در زمینه فرهنگ و هنر دیدار و گفتگو کرد.

صابر سهرابی در این دیدار ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و شهادت سالار شهیدان گفت: قطعاً دیدگاه های مثبت دستگاه های فرهنگی همچون شما برای هم افزایی و همکاری در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، زمینه ای را برای پیشرفت فعالیت های فرهنگی و هنری ایجاد خواهد کرد.

سهرابی ادامه داد: هنگامی که سخن از استان فارس به میان می آید ناخودآگاه هنر، فرهنگ و ادبیات تداعی می شود و همین هم سبب شده تا انتظارات در این زمینه ها بالاتر از سایر استان های کشور باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: تعزیه تئاترهایی که متقن و مستند باشند اثرگزاری بیشتری دارند؛ زیرا کارهای فرهنگی و هنری اینچنین به ویژه در مکان های پر جمعیت افراد بیشتری را به سمت خود جذب می کند.

 محمد پورمنتصری، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس، نیز در این نشست گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی و مسئول اصلی فعالیت های فرهنگی و هنری است؛ فعالیتی که ما نیز آن را انجام می دهیم. هماهنگی، همکاری و هم افزایی بسیج هنرمندان با اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند دلگرمی هنرمندان را به دنبال داشته باشد.

محمد پورمنتصری ادامه داد: فعالیت های جزیره ای توسط دستگاه های فرهنگی و هنری اگر به صورت یکپارچه و هماهنگ انجام شود، رونق و رشد کیفی و کمی آثار فرهنگی و هنری را به دنبال خواهد داشت و امید است تا این ثمره این همکاری و هم افزایی فرهنگ و ارشاد با بسیج هنرمندان و دستگاه های فرهنگی و هنری را در سال های آینده ببینیم.

 لازم به ذکر است که در این نشست پیرامون برنامه های فرهنگی و هنری محرم و صفر بحث و تبادل نظر شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران