در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش خوان هشتم اسفندیار در کازرون

نمایشی خوان هشتم اسفندیار به نویسندگی و کارگردانی محمد رجبی از ٩ تا ١٤ شهریورماه و هم چنین از ٢٣ شهریور تا سوم مهرماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر فارس، نمایشی خوان هشتم اسفندیار به نویسندگی و کارگردانی محمد رجبی از ٩ تا ١٤ شهریورماه و هم چنین از ٢٣ شهریور تا سوم مهرماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون به روی صحنه می رود  .

فشرده ای از نمایش خوان هشتم اسفندیار: اسفندیار به پیروزی از هفت خوان می گذرد و ارجاسب و سپاه چین در هم می شکند، اسیران ایرانی از بند رها می سازد، به بلخ باز می گردد و خواهش تاج و تخت از پدر می کند، گشتاب برای ازانش تاج و گاه و نگهداری تاج و تخت برای شاهنشاهی خود، او را برای بستن رستم گسیل می دارد، خوان هشتم اسفندیار از رفتن اسفندیار برای بستن رستم   علیرغم خواست مادر و برادر و همسر،  حکایت می کند، : خوان هشتم اسفندیار، نوشته و کار؛ محمد رجبی. با وفاداری به اثر حماسه سرای بزرگ ، خداوند سخن، حکیم فردوسی و رعایت روند داستانی شاهنامه به بیان ماجرا پرداخته، فزون بر این، اندیشه نویسنده و مسایل هر روز و امروز بشر در آن مستتر است، سبک اجرایی، ادغامی از گونه های مختلف و مطرح نمایشی در قالبی نو است و اساس کار  بر بازیگری استوارست. امید که مورد پسندتان واقع گردد،

نویسنده و کارگردان: محمد رجبی

دستیار کارگردان:  شهرام محمدی

«بازیگران به ترتیب ورود» 

مهدی کدخدایی.................جارچی
 زهره کواری.................کتایون
علیرضا صادقزاده..........اسفندیار
پوریا مختاریان............پشوتن
شیما بهرامی...........همای 
علی قاسمپور..........رستم 
هانیه زاهدی..........رودابه 


              ( عوامل )

منشی صحنه:    فاطمه عباسی
مدیر صحنه:     علی قاسمپور
نور:         شهرام محمدی
صدا و انتخاب موسیقی :علی بستانیان

طراح صحنه: محمد رجبی
اجرای دکور: علیرضا رجبی 

طراح برشور: مهران عبادی 

انتخاب و تهیه لباس: شهرام محمدی ،هانیه زاهدی ، زهره کواری

چهره آرایی : زهرا شجاعی




مطالب مرتبط

نظرات کاربران