در حال بارگذاری ...
در شهرستان جهرم؛

اختتامیه‌ سومین جشنواره‌ تئاتر کوتاه «گهرم» برگزار شد

اختتامیه‌ سومین جشنواره‌ تئاتر «گهرم» با حضور مسئول انجمن نمایش فارس، پیشکسوتان، هنرمندان و علاقه‌مندان تئاتر جهرم جمعه شب برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم در این مراسم، گفت: در این دوره حدود ۱۴ اثر از گروه‌های مختلف نمایشی شهرستان جهرم شرکت کرده بودند که پس از بازبینی ۷ اثر به مرحله‌ی نهایی راه پیدا کرد.

محسن نعمت‌اللهی با بیان اینکه ۷ نمایش راه‌یافته به مرحله‌ی نهایی از صبح روز جمعه اول شهریورماه تا عصر به ترتیب به روی صحنه رفتند، افزود: داوری نهایی این دوره بر عهده‌ی امید وامق، قدرت‌الله امین‌پور و  مجتبی برادران بود.

وی با تقدیر از همه‌ پیشکسوتان و فعالان تئاتر جهرم برای برگزاری سومین دوره این جشنواره گفت: در این دوره طبق اعلام هیات داوران تئاتر "جمیله" به کارگردانی نسترن علمدار به عنوان بهترین نمایش کوتاه انتخاب شد.

نعمت‌اللهی با تشکر از قدرت‌الله امین‌پور مسئول انجمن نمایش شهرستان جهرم و همچنین کمک‌های محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: امیدواریم در سال‌های آینده شاهد رونق و رشد بیشتر این جشنواره باشیم؛ چرا که شاهدیم ‌استعدادهای بسیار خوبی در عرصه نمایش شهرستان وجود دارد که نیازمند پیگیری و آموزش صحیح هستند.

در بخش بازیگری مرد سومین جشنواره‌ تئاتر کوتاه گهرم، سیدعلی موسوی (جمیله) نفر اول، آرمان زارعیان (مکینه) نفر دوم و امید ارغوان (جمیله)، نفر سوم شدند.

همچنین در بخش بهترین بازیگر زن، نگین‌مطهری( لباسی برای تو ) جایزه اول، آبان رحمانیان (جمیله) و آزیتا دادجو (سفیدی به رنگ سیاه) مشترکا دوم،مینو نورایی (مهمان ناخوانده) و مریم بهشتیان (شبگرد) مشترکا سوم‌ شدند و یگانه صحرائیان، فاطمه مهاجر، فاطمه برزوفرد و مریم زارعی شایستگان تقدیر این بخش بودند.

این در حالیست که الهام رحیمی (لباسی برای مهمانی) برگزیده‌ بخش طراحی بروشور، ابوالفضل اسدی (منی دیگر) برگزیده‌ بخش طراحی صحنه و (مهمان ناخوانده داریم) نوشته‌ سعید صحراییان، (سفیدی به رنگ سیاه) نوشته‌ آزیتا دادجو، (منی دیگر) نوشته‌ مریم زارعی و (مکینه) نوشته‌ آرمان زارعیان در بخش متون بومی شایستگان تقدیر شدند.

در مراسم ‌اختتامیه تئاتر کوتاه گهرم، علاوه بر برنامه‌های متنوع از عبدالرسول نیک‌نهاد نیز به عنوان پیشکسوت تئاتر شهرستان جهرم تقدیر و قدردانی شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران