در حال بارگذاری ...
صابر سهرابی :

جشنواره ملی تئاتر شهروند زمینه ساز اتفاقات ارزشمند فرهنگی و هنری خواهد بود

صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفتگو به مناسب افتتاحیه نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند ، کودک گفت: پیوند بین شهرداری شیراز و فرهنگ و ارشاد استان وجود داشت و دارد و این ارتباط و تعامل شکل گرفته است

صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفتگو با تئاتر فارس ، به مناسب افتتاحیه نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند ، کودک گفت: پیوند بین شهرداری شیراز و فرهنگ و ارشاد استان وجود داشت و دارد و این ارتباط و تعامل شکل گرفته است.
سهرابی با اشاره به اینکه استقبال از نخستین دوده این جشنواره در نوع خود بی نظیر است افزود: استقبال هنرمندان تئاتر کشور با ارسال بیش از ۱۰۷ اثر نمایشی از این رویداد قابل تقدیر است و نشان دهنده صبغه فرهنگی و هنری فارس و شیراز به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر ایران اسلامی دارد.
وی با بیان اینکه هنرهای نمایشی یکی از تاثیرگذارترین هنرهاست،  اضافه کرد: ما با تمام توان در کنار هنرمندان در اجرای برنامه‌های استانی و ملی هستیم.

صابر سهرابی ضمن قدردانی از تلاش های انجمن هنرهای نمایشی فارس افزود : با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته از سوی انجمن نمایشی امید آن داریم شاهد بهبود هر چه بهتر فعالیت های نمایشی در شیراز و استان باشیم .


وی اظهار امیدواری کرد حضور ۱۱ گروه منتخب از بین هنرمندان توانمند کشور در شیراز ضمن ایجاد فضای نشاط اجتماعی و بردن تئاتر به محله ها و در کنار مردم ، زمینه ساز حمایت هرچه بیشتر مردم فرهیخته شیراز از رویدادهای هنری گردد.




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

«مختک» در شیراز اجرا شد

«مختک» در شیراز اجرا شد

نمایش «مختک» به نویسندگی و کارگردانی فرهاد ارشاد، به مدت 10 شب در تماشاخانه استاد هودی شیراز به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران