در حال بارگذاری ...

نمایش « ژکوند» در شیراز به روی صحنه رفت

نمایش ژکوند برداشتی اپیزودیک و متفاوت از آثار کارل فالنتین به کارگردانی مرضیه بدایت از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ مرداد ماه در مجموعه هنر شهر آفتاب سالن بلک باکس به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر فارس، نمایش ژکوند برداشتی اپیزودیک و متفاوت از آثار کارل فالنتین به کارگردانی مرضیه بدایت از تاریخ 20 تا 29 مرداد ماه در مجموعه هنر شهر آفتاب سالن بلک باکس به روی صحنه می رود.
فالنتین خالق موقعیت های به ظاهر ساده است، اما رفته رفته این موقعیت ها با پیچیدگی شخصیت ها در هم می آمیزد و شرایط جدیدی را رقم می زند. به گونه ای که گویی شخصیت ها حتی حرف یکدیگر را متوجه نمی شوند و امکان هر گونه ارتباطی از بین می رود و عجیب ترین کمدی ممکن شکل می گیرد.
آثار فالنتین تلفیقی از بدبینی عمیق به انسان معاصر و عدم ارتباط و کمدی توأم با فکر است که مخاطب را دچار بهت می سازد. طنز قطعات نمایشی انتخاب شده، بازی های ظریف زبانی را به معرض نمایش می گذارد و مخاطب را با خود همراه می سازد.
نمایش ژکوند کاری از گروه هنری مکعب شیراز با سرپرستی فرزاد بی طرف حقیقی است.
در این نمایش: محمد عابدی، دینا ذنوبی، محمد مرادی، پریسا گلریز خاتمی، میلاد علینژاد، ریحانه سبک روح، پوریا همتی، کیمیا مباشری، مجتبی ریحانی به ایفای نقش می پردازند.
و سایر عوامل این نمایش عبارتند از; دراماتورژ: صادق علی پور. دستیار کارگردان : پوریا همتی. مدیر صحنه: فیروزه شاه سیاه. منشی صحنه: ریحانه ایمانیه هستند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران