در حال بارگذاری ...

«سندروم استکهلم» در شیراز به روی صحنه رفت

سالن تئاتر مجموعه فرهنگی سینمایی هنرشهرآفتاب از میزبان نمایش «سندروم استکهلم» به کارگردانی سیامک کمالی سروستانی بود

به گزارش تئاتر فارس، سالن تئاتر مجموعه فرهنگی سینمایی هنرشهرآفتاب از 24 آبان ماه 1397 ساعت 19 هرشامگاه  میزبان نمایش "سندرم استگهلم" به کارگردانی سیامک کمالی سروستانی شد.
      در خلاصه داستان این اثر آمده است: پایان جنگ جهانی دوم؛ 1945؛ خبرنگاری مشغول تهیه گزارش از تبعات جنگ در سالهای بعد از جنگ جهانی دوم است. با خانواده ای روبه رو می شود که پس از تحقیقات معلوم می شود که زن و شوهر در جنگ جهانی دوم دشمنان هم بوده و حتی قصد کشتن یکدیگر را داشته اند. مرد می داند که زن کیست و در زمانی که در جنگ از ترس شلیک تک تیرانداز زن در کلبه ای مخفی شده بوده دچار سندرم استکهلم است و عاشق زن می شود و او را تعقیب کرده  پس از جنگ با او ازدواج می کند. اکنون خبرنگار این داستان را کشف می کند ...
المیرا دهقانی، سرمه فخرایی، مریم دارابی، حسام سیادت و سیامک کمالی سروستانی بازیگرانی هستند که در این نمایش ۶۰ دقیقه‌ای به ایفای نقش می‌پردازند.
از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: ماندانا مباشری(مشاور کارگردان)، ساناز قدیری (دستیار کارگردان و طراحی موسیقی و صدا)، حامد غریب (طراح نور)، سپیده کریمی(مدیر صحنه) اشاره کرد.




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

«مختک» در شیراز اجرا شد

«مختک» در شیراز اجرا شد

نمایش «مختک» به نویسندگی و کارگردانی فرهاد ارشاد، به مدت 10 شب در تماشاخانه استاد هودی شیراز به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران