در حال بارگذاری ...

استقبال مردمی از نمایش خیابانی « دیو خون»

این نمایش خیابانی که به شیوه کارناوالی اجرا رفت بیش از ۷۰ بازیگر به همراه داشت که علیرضا اصلاحی به عنوان بازیگر اصلی نقش دیو را در این نمایش بازی کرد.

به گزارش تئاتر فارس، نمایش خیابانی دیو خون به کارگردانی محمدحسین نعمتی و دستیاری علیرضا اصلاحی روز جمعه ٣١ خرداد   ساعت ۱۹:۳۰ در پیاده رو سلامت به سفارش دانشگاه علوم پزشکی شیراز اجرا شد.

این نمایش خیابانی  که به شیوه کارناوالی اجرا رفت بیش از ۷۰ بازیگر به همراه داشت که علیرضا اصلاحی به عنوان بازیگر اصلی نقش دیو را در این نمایش بازی کرد.

مهران زارع شیرازی، محمدهادی یزدان پناه و محسن ربیعی از گروه فارس سیلورمن در نقش سیلورمن با این گروه همکاری داشتند.

مجید رمضانیان و سینا جعفرپور نیز نوازندگی دمام در این نمایش به نواختن دمدام پرداختند.

تمامی بازیگران این کارناوال با لباس بیمارستان، ماسک و سرم به صورت یک پارچه حضور داشتند و همچنین از تخت بیمارستان و واکر و ...‌ به عنوان آکسسوار (وسایل نمایش) در این اثر استفاده کردند.

دیو خون نمادی از خود فشار خون است. دیوی بزرگ و زشت و سیاه هست که به جان مردم افتاده است و دارد تک تک مردم شهر را بیمار می کند و آن ها را به غل و زنجیر اسارت خود در می آورد...

دیگر بازیگرهای اصلی این اثر: کامران آرایش کشکولی، محمد فهندژ سعدی، ابوالفضل کاوه، علی اصغر زارع، فرناز حیدری، لیلا اکوان




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

نظرات کاربران