در حال بارگذاری ...

نمایش عروسکی «شین شیپور پالان دوز» در شیراز روی صحنه می‌رود

نمایش عروسکی «شین شیپور پالان دوز» کاری از گروه نمایش شهر به سرپرستی استاد نادر شهسواری در شیراز روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر فارس، نمایش عروسکی «شین شیپور پالان دوز» کاری از گروه نمایش شهر به سرپرستی استاد نادر شهسواری در شیراز روی صحنه می‌رود.

استاد نادر شهسواری طی توافقی با شهرداری شیراز اقدام به راه اندازی کلاس های آموزشی نمایش در فرهنگسرای بعثت تحت عنوان کارگاه نمایش عروسکی نموده بود.

در این کلاس ها، آموزش عروسک سازی، عروسک گردانی و صداپیشگی عروسک آموزش داده شد.

هنرآموزان این کارگاه آموزشی نمایش، نمایش عروسکی شین شیپور پالان دوز را به کارگردانی کریم کرمی و سرپرستی استاد نادر شهسواری را آماده اجرا کردند.

کریم کرمی، فارغ التحصیل ارشد نمایش به علت علاقه به نمایش های با نشاط ایرانی و معرفی این نوع نمایش به کودکان و مخاطبین، این بار نمایشنامه کلاسیکی را به روی صحنه می‌برد.

کرمی در این باره می گوید: چون ظرفیت و پتانسیل خوبی در نیروهای آموزش دیده در این کارگاه استاد شهسواری  دیدم، فرصت مناسبی برای تهیه این نوع نمایش عروسکی بود.

مدت زمان اجرای این نمایش ٣٥ دقیقه است و از بیستم تا سی‌ام خردادماه جاری ساعت ١٩ در بلوار مدرس، نبش کوی زهرا، سالن استاد فقیه به اجرا در خواهد آمد.

در مورد نمایش: شین شیپور، مرد پالان دوزی است که به خاطر پیشرفت ماشین آلات کشاورزی و استفاده کم مردم از چهارپایان، کار و کاسبیش از رونق افتاده و از شغلش راضی نیست...




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

جایزه تونسی‌ها برای «پرستو»ی شیرازی‌ها

جایزه تونسی‌ها برای «پرستو»ی شیرازی‌ها

نمایش «پرستو»، به کارگردانی شیما پورسهم‌الدین (هنرمند شیرازی)، در بخش خیابانی ششمین جشنواره بین‌المللی مونودرام کارتاژ تونس، جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کرد.

|

نظرات کاربران