در حال بارگذاری ...

یازدهمین جشنواره تئاتر زندان های فارس برگزار شد

آئین اختتامیه یازدهمین جشنواره تئاتر زندان های فارس، به میزبانی زندان مرکزی شیراز برگزار شد.

به گزارش تئاتر فارس ، در آئین اختتامیه یازدهمین جشنواره تئاتر زندان های فارس، که به میزبانی زندان مرکزی شیراز برگزار شد.

حامد کریمی رئیس اداره فرهنگی زندان های فارس، هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد یکدلی و صمیمیت بیشتر در میان مددجویان، اصلاح و تربیت، ایجاد شور و نشاط در میان آنان، کمک به شکوفا شدن استعدادهای هنری و بازگشت سعادتمندانه آنان به آغوش جامعه و خانواده دانست و بیان داشت: ۳۸ اثر از زندان های فارس به مرحله بازبینی رسید و پس از انتخاب هیات داوران ۱۶ اثر به مرحله پایانی یازدهمین جشنواره تاتر زندانهای فارس راه پیدا کرد و طی ۳ روز رقابت گروه ها، نفرات برتر انتخاب و معرفی شدند.
مهدی فقیه بازیگر و پیشکسوت سینما و تئاتر به عنوان میهمان ویژه این مراسم ضمن قدردانی از مسئولین اداره کل زندان های فارس و زندان مرکزی شیراز به سبب برگزاری این جشنواره، استان فارس و شهر شیراز را در تمامی زمینه های فرهنگی و هنری سرآمد کشور دانست و از حضور موفق مددجویان هنرمند در عرصه تئاتر زندان های فارس ابراز شگفتی و تحسین کرد و گفت: همه ما وابسته به فرهنگ هستیم و فعالیت های فرهنگی در زندان های فارس به خصوص زندان مرکزی شیراز جای تشکر دارد.
فقیه گفت: به اعتقاد من، مسئولین برگزاری این جشنواره جزو صالحین و بهترین ها هستند که در محیط زندان با فراهم نمودن بستری مناسب زمینه شکوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری زندانیان را سبب می شوند و باید بر دست های آنان بوسه زد.
در ادامه با اهداء لوح سپاس از محمدی مدیر زندان مرکزی شیراز، منصوری مدیر مجتمع حرفه آموزی و کار درمانی و عزیزی مدیر زندان شهرستان کازرون به عنوان حامیان هنر و مهبودی مسئول گروه تئاتر زندان مرکزی قدردانی شد.
همچنین بیانیه پایانی داوران یازدهمین جشنواره تئاتر زندان های فارس قرائت شد و نفرات و آثار برتر و برگزیده با رأی هیأت داوران جشنواره معرفی و با اهداء لوح سپاس، با دیپلم افتخار و تندیس جشنواره از آنان قدردانی شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران