در حال بارگذاری ...

تماشاخانه استاد هودی میزبان سومین فستیوال کودک و نوجوان

امیر خواجه میرکی کارگردان و بازیگر تئاتر و مدیر فستیوال تئاتر کودک و نوجوان در گفتگو با تئاتر فارس : تئاتر کودک و نوجوان مهجور مانده است.

به گزارش تئاتر فارس امیر خواجه میرکی کارگردان و بازیگر تئاتر از سال ۱۳۷۳ فعالیت هنری خود را آغاز کرده است و این روزها مدیر سومین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان شیرازاست وی در گفتگو با تئاتر فارس ضمن دعوت از خانواده ها ، مدارس و ارگانهای فارس برای بازدید و شرکت در این فستیوال گفت :
پس از برگزاری دو دوره از فستیوال تئاتر کودک و نوجوان در سالهای ۹۲ و ۹۳ در شیراز پس از وقفه ای چند ساله امسال مجددا با سومین دوره جشنواره در خدمت هنر دوستان خواهیم بود.
وی با اشاره به اهداف اصلی این فستیوال افزود: متاسفانه مدتهاست تئاتر کودک و نوجوان از اهمیت اصلی خود برخوردار نیست در حالی که تئاتر کودک و نوجوان به عنوان یکی از اصلی ترین ابزارهای تربیت و پرورش کودکان در جهان همواره مورد توجه بوده است.
جدی گرفتن نشدن اینگونه تئاتر از سوی مسئولین و طبعا مدارس و خانواده ها باعث شده تا کودکان ما نتوانند به خوبی از مزایای تئاتر که پرورش خلاقیت ، اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری و همچنین مهارت های زندگی است برخوردار شوند
خواجه میرکی در ادامه خاطر نشان کرد فستیوال تئاتر کودک و نوجوان می تواند فرصت مناسبی برای آشتی دوباره مخاطبان و کودکان با تئاتر باشد و از تمامی خانواده ها ، مدارس و ارگانها جهت حمایت و همراهی با این رویداد دعوت می شود.
وی در خصوص زمان برگزاری و نحوا تهیه بلیت گفت: سومین فستیوال تئاتر کودک و نوجوان از ۶ تا ۱۵ آذر ماه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب در تماشاخانه استاد هودی واقع در پارک آزادی میزبان علاقه مندان خواهد بود. بهای بلیط کامل فستیوال ۲۵ هزار تومان است که برای مدارس و ارگانهای مختلف بلیت با قیمت ۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیط می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
۰۷۱۳۲۲۹۷۰۴۲
۰۹۱۷۳۳۷۴۲۴۴
۰۹۳۹۹۴۶۶۵۳۱




مطالب مرتبط

نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس
نخستین گام بیست‌و‌هشتمین جشنواره‌ منطقه‌ای، محکم برداشته شد

نشاط اجتماعی و مشارکت مردمی در جشنواره‌ تئاتر پارس

جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، پس از چهار روز ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی در شیراز و مشارکت حداکثری مردم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، امشب برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

|

جایزه تونسی‌ها برای «پرستو»ی شیرازی‌ها

جایزه تونسی‌ها برای «پرستو»ی شیرازی‌ها

نمایش «پرستو»، به کارگردانی شیما پورسهم‌الدین (هنرمند شیرازی)، در بخش خیابانی ششمین جشنواره بین‌المللی مونودرام کارتاژ تونس، جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کرد.

|

نظرات کاربران