در حال بارگذاری ...

نمایش «دایو» در داراب به روی صحنه رفت

نمایش ( دایو) به کارگردانی و نویسندگی احسان درانی نژاد از سیزدهم شهریور ماه ۱۳۹۷ به مدت پنج شب در سالن پلاتو  داراب به صحنه رفت

به گزارش تئاتر فارس، نمایش ( دایو) به کارگردانی و نویسندگی احسان درانی نژاد از سیزدهم شهریور ماه 1397 به مدت پنج شب در سالن پلاتو  این شهرستان به صحنه رفت .

دایو روایتگر داستان دو دوست به نام های پرویز و حسام است که در آپارتمانی  اجاره ای زندگی می کنند و صاحبخانه ای دارند که به دلیل نداشتن پول  مجبور به تن دادن به خواسته های او می باشند . حسام از نخبگان روزنامه نگاری است اما به ناچار در خانه ی پرویز به نوشتن مقاله های حاشیه ساز فوتبالی مشغول است . پرویز از طریق فروختن مقاله های حسام به روزنامه ها و مجله های زرد کسب درآمد می کند . تا اینکه فرانک دختری زیبا رو وارد زندگی پرویز و حسام می شود . حسام دیوانه وار عاشق فرانک می شود . و در راه این عشق کارهای می کند که بر خلاف میل فرانک است . اما فرانک عاشق پرویز می شود . این مثلث عشقی در نهایت باعث جدا شدن این  سه از یکدیگر می شود و هر کدام در پایان این نمایش به راه خود به صورت جداگانه ادامه می دهند . 


صالح درانی نژاد ، امیر حسین پوردستان ،و فائزه صدفی نقش آفرینان این کار می باشند .  امین علی پور نور و موسیقی  ، محسن درانی نژاد  مدیر صحنه ، فاطمه رضایی منشی صحنه  ، ارسلان همتی دستیار کارگردان و حامد قائدی  بازیگردان در این نمایش بازیگران را یاری دادند  .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران