در حال بارگذاری ...

نمایش «مریتوکراسی» در جهرم روی صحنه رفت

نمایش «مریتوکراسی» در جهرم نمایش «مریتوکراسی» به نویسندگی و کارگردانی حسین حسین زاده جهرمی از تاریخ ۲۴ الی ۳۱ خردادماه در سالن فردوسی شهرستان جهرم به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر فارس، نمایش « مریتوکراسی » به نویسندگی و کارگردانی حسین حسین زاده جهرمی از تاریخ 24 الی 31 خردادماه در سالن فردوسی شهرستان جهرم به روی صحنه رفت.

تهیه کنندگی این نمایش به عهده پیمان شادمند بود. پیمان شادمند پیش از این، تهیه‌کنندگی نمایش «عاشقانه‌های دو بازمانده از یک جنایت جنگی » را نیز بر عهده داشته است.

نمایش مریتوکراسی با استقبال کم‌نظیر مخاطبان روبه‌رو شد و طی 8 شب، میزبان بیش از 900 نفر از مخاطبان جهرمی بود. این نمایش در ژانر کمدی سیاسی است و 7 بازیگر در آن نقش‌آفرینی نمودند. این نمایش دومین تجربه حسین حسین زاده جهرمی در کسوت نویسنده و کارگردان است.

وی پیش از این، نمایش «در خانه ما یک جاسم است» را در سال 97 و در شهر شیراز به روی صحنه برده است. پیمان شادمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایران تئاتر عنوان کرد: از ابتدا تلاش ما بر این بود که نمایش مریتوکراسی را به صورت کاملا حرفه‌ای به روی صحنه ببریم و مخاطبان زیادی را به دیدن نمایش ترغیب کنیم؛ از این رو تبلیغات گسترده‌ای را انجام دادیم و خوشبختانه نتیجه کار، کاملا موفقیت‌آمیز بود.

وی اذعان داشت: تجربه تهیه‌کنندگی 2 نمایش نشان داده که مردم نسبت به هنر نمایش دید مثبتی دارند و اگر اجرای با کیفیت و استانداردی به روی صحنه برود؛ موفقیت در جذب مخاطب امری قطعی است.

در نمایش مریتوکراسی وحیدرضا آهی، آبان رحمانیان، سید علی حسینی، پیمان شادمند، امید ارغوان، محمد فیروزی فرد و امیررضا کلوانی به عنوان بازیگر حضور داشتند. دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: گروه کارگردانی: نسترن علمدار، سید علی حسینی طراح لباس: آبان رحمانیان طراح گریم: مهناز معزی طراح صحنه: احمدرضا آذر آیین طراح نور: وحیدرضا آهی اجرای گریم: یکتا بی‌نیاز، مهدی حق‌پناه جهرمی دستیار صحنه: فرشته کلوانی مسئول نور و صدا: محمد رحمانیان طراح گرافیک (لوگوتایپ، پوستر، بروشور و ... ): علی صفریان مدیریت تبلیغات: مهدی حق‌پناه جهرمی ساخت تیزر: احمد رحمانیان




مطالب مرتبط

نظرات کاربران