در حال بارگذاری ...

«نیاز» و «جیران» نمایندگان فارس در هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین

راهیابی نمایش «نیاز» و «جیران» به جشنواره تئاتر معلولین خلیج فارس

به گزارش تئاتر فارس ، با اعلام آرای هیات انتخاب اثار دو اثر نمایشی «نیاز» از شیراز  و «جیران» از فیروز اباد به عنوان نمایندگان فارس در هشتمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین حضور پیدا می کنند.

نمایش نیاز به نویسندگی امیر بهبود نیا و با هدایت هانیه حسن پور با حضور جمعی از بازیگران متفاوت ذهنی از مرکز توانبخشی فراگام در کنار شهرزاد بداغی دیگر بازیگر این اثر به ایفای نقش می پردازند.

بازیگران : حمید اوجی،حسین زارع،رضا خاضعی،وحید بهبودی،محمد اکبری و شهرزاد بداغی و الینا جمشیدی

مشاورهدایتگر : استاد اصغر زیبایی نژاد /دستیار هدایتگر : امرالله جمالی /اجرای موسیقی : الینا جمشیدی / طراح دکور و نور : امیر بهبود نیا /اجرای نور : امیر بهبود نیا / طراح لباس : هانیه حسن‌پور / منشی صحنه و مدیر صحنه : خاطره سلیمانی

نمایش جیران از شهرستان فیروز آباد نیز که اکثریت قریب به اتفاق بازیگران و عوامل این نمایش از هنرمندان خوش ذوق و مستعد و از معلولین این شهرستان هستند به سرپرستی و کارگردانی کامران آرایش کشکولی و نویسندگی مجتبی حسینی قیری و کامران آرایش کشکولی در این رویداد هنری حضور خواهند یافت .

مرکز توانبخشی و حرفه‌آموزی دخترانه بالای ۱۴سال شفق، جامعه معلولین شهرستان، دبیرستان متوسطه امیدواران و اداره بهزیستی شهرستان با انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد در این کار مشارکت و همکاری داشته اند.

هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین خلیج فارس آذر ماه ۹۸ به میزبانی استان هرمزگان برای معلولان هنرمند کشور برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران