در حال بارگذاری ...

درخشش نمایش «کندو» در جشنواره ملی موج و موندا

به گزارش تئاتر فارس، مسعود احمدی کارگردان و نویسنده نمایش «کندو» به همراه همسرش به عنوان بازیگر و دیگر عوامل در جشنواره ی « ملی موج و موندا » جوایز کارگردانی، نویسندگی و بازیگری را از آن خود کردند؛ در ادامه رتبه دوم بازیگرى مرد نیز شامل (لوح تقدیر، کارت اعتباری خانه نمایش دا) به یوسف شکوهى برای بازی در نمایش "سگ درون" از فسا تعلق گرفت.

، نمایش «کندو» از شیراز به عنوان برگزیده نخستین جشنواره ملی موج بندرعباس، بهزیستی هرمزگان برای پرداختن به کاهش آسیبهای اجتماعی شد و همچنین، در جریان آن مقام اول نویسندگی نیز به مسعود احمدی کارگردان و نگارنده متن تعلق گرفت.

تئاتر یاد شده، شیما پور سهم الدین مقام اول بازیگری زن را در این جشنواره گرفت .«کندو» همچنین در جشنواره سراسری«موندا» نیز مقام اول نویسندگی و مقام دوم کارگردانی را برای مسعود احمدی و مقام دوم بازیگری زن را برای شیما پورسهم الدین به ارمغان آورد و اثر برگزیده جشنواره برای اجرا عموم در تماشاخانه «دا» شد.

در ادامه رتبه دوم بازیگرى مرد نیز شامل (لوح تقدیر، کارت اعتباری خانه نمایش دا) به یوسف شکوهى برای بازی در نمایش «سگ درون» از فسا تعلق گرفت.

این نمایش مبارزه ذهنی زنی است در هر نقطه از دنیا که فرم انتخابی در این نمایش بر پایه مشت زدن به مخاطبش انتخاب شده است . مخاطبی که قرار است با بازیگر نمایش در یک رینگ بایستد و با هر راند که می گذرد خونین و مالین تر از راند قبل بلند شود و ادامه دهد تا جایی که خسته و ناتوان صحنه را ترک کند که در حوزه اکسپریمنتال یا همان تئاتر تجربه گرا سعی در تجربه های جدید در القاء حس و روایت دارد؛ بازیگر این نمایش شیما پورسهم الدین می باشد که برای بازی در این نمایش موفق به کسب مقام دوم بازیگری در بیست و هفتمین جشنواره استانی تیاتر فجر فارس نیز شده است و این بازیگر مدعی است برای بازی در این نقش حدود یک سال تمرینات مداوم سنگین ورزشی و بوکس پرداخته!

طراحی صحنه «کندو»که مقام برتر طراحی صحنه بیست و هفتمین جشنواره استانی تیاتر فجر فارس را برای مسعود احمدی داشت به شکل یه رینگ کامل بوکس طراحی شده بود به گونه ایی که مخاطب وارد یک مسابقه ورزشی می شود نه یک تیاتر اما با روند شکل گیری داستان مخاطب متوجه می شود این رینگ بوکس فضای خارجی ندارد و صرفا در ذهن دختر شخصیت اصلی داستان می گذرد و ابزاری است که با مشکلاتی که در ذهنش به جای مانده شروع به مبارزه کند.این نمایش را می توان گفت نمایش مستند اجتماعی می باشد از مشکلات جدی اسید پاشی که دختران و زنان جهان سومی را به شدت در خطر انداخته است.

« کندو »نویسنده وکارگردان: مسعوداحمدی؛ با بازی شیما پورسهمالدین و با حضور داریوش ثمر، سرپرست گروه امین پرس، دستیار کارگردان امیرخواجه میرکی، مشاور کارگردان سیامک کمالی، طراح صحنه مسعود احمدی، طراح نور مسعود احمدی، اجرا نور، مهردادسهامی، منشئ صحنه مهسا اسماییل نیا، ساخت ویدیو انتخاب موسیقی شیما پورسهم الدین، اجراموسیقی و إفکت آبتین قناعت پیشه، اجرا ویدیو محمدگودرزی، و کاری از گروه هنری پرسیا است.

 




نظرات کاربران