در حال بارگذاری ...

«هدیه مرموز» به دلیل استقبال تماشاچیان به صحنه باز می‌گردد

معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس گفت: «هدیه مرموز» به کارگردانی یاسر خاسب به صحنه باز می‌گردد و به دلیل استقبال علاقه مندان با اجرایی ویژه در شب های ١٩ و ٢٠ دیماه جاری دوباره قابلیت‌های حرکتی بازیگر و دنیای فانتزی عروسکی را در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش تئاتر فارس، مهدی رنجبر گفت: نمایش «هدیه مرموز» گرچه در سال ١٣٨٥ برای اولین بار تولید شده است، اما هنوز طرفدار دارد و با طراحی‌، کارگردانی و بازیگری یاسر خاسب اجرا می‌شود، اثری تک‌‌شخصیتی که تلفیقی از قابلیت‌های حرکتی بازیگر با دنیای فانتزی عروسکی است و داستان تولد تا مرگ یک انسان را در ارتباط با عروسکی از دنیای دیگر روایت می‌کند.

معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس افزود: این نمایش سال ١٣٨٥ به عنوان نمایش منتخب تماشاگران در نهمین جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویی و اثر ویژه جشنواره بین‌المللی تهران مبارک انتخاب شد و در ایتالیا،‌ آلمان‌، فرانسه‌، هلند،‌آمریکا‌، لهستان‌، ارمنستان‌، هند‌، تایلند و... به صحنه رفته است.

رنجبر ادامه داد: «هدیه مرموز» پیش از این سال ٨٦ و پس از آن سال ١٣٩٠ در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفته است. یاسر خاسب کارگردان این نمایش همچنین در زمان برپایی ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر فارس در کارگاهی با موضوع «بادی درام» برای علاقه مندان به تئاتر از این مبحث بگونه تئوری و عملی، سخن گفت و به تمریناتی برای رسیدن در قالب حسی و حرکتی پرداخت.

برپایه این گزارش نمایش یاد شده در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به دلیل استقبال تماشاچیان و علاقه مندان با اجرایی ویژه در شب های ١٩ و ٢٠ دیماه جاری دوباره قابلیت‌های حرکتی بازیگر و دنیای فانتزی عروسکی را در تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس به نمایش خواهد گذاشت.




نظرات کاربران