در حال بارگذاری ...

«پرسش درمورد قتل پارانوئیدی پدرام» در شهر کتاب شیراز اجرا می شود

تماشاخانه شهر کتاب تا ٥ آذرماه میزبان تئاتر «پرسش در مورد قتل پارانوئیدی پدرام» است؛ تئاتر «پرسش در مورد قتل پارانوئیدی پدرام» نوشته حنیف سلطانی سروستانی با حضور شمسی شفیعی از شامگاه پنجشنبه ٢٠ آبان جاری در تماشاخانه شهر کتاب شیراز به صحنه خواهد رفت.

به گزارش تئاتر فارس، در نمایش «پرسش در مورد قتل پارانوئیدی پدرام» به کارگردانی حنیف سلطانی سروستانی ، شمسی شفیعی، صادق علیپور، نوید صمدی، محمد عابدی، سارا ظریف صنایعی، صدف حق شناس، کیمیا نوری بازی دارند و موسیقی را هادی حدادی ساخته است.

شمسی شفیعی از سال ٧٠ از طریق فیلم کوتاه «رقص ابلیس» وارد کارهای هنری شد. او در سال ٧٥ وارد گروه تئاتر زمین (باران) به سرپرستی بهاره شفیعی شد و تا امروز بیش از ٢٥ کار صحنه ای و جشنواره ای در کارنامه خود دارد و با احمد سپاسدار و نادر شهسواری همکاری داشته است.

کسب مقام دوم زن در جشنواره بداهه پردازی در سال ۸۲ و مقام اول بازیگری زن در جشنواره فیلم کوتاه شیراز از جمله جوائزی است که شمسی شفیعی در کارنامه بازیگری خود دارد.

تئاتر «پرسش در مورد قتل پارانوئیدی پدرام» که به عنوان سومین تجربه کارگردانی شمسی شفیعی به شمار میرود، پرونده قتل افغانی را بررسی می‌کند که در یک قهوه خانه سنتی اتفاق می‌افتد و با معرفی افراد به تماشاچی از او می خواهد قاتل را شناسایی کند. افرادی که در ظاهر بی گناه اما هر کدام شریک جرم هستند.

این نمایش به صورت به علت دادگاهی بودنش تماشاچی را قاضی قرار می‌دهد و حکم آخر را از او می‌خواهد. بازی‌ها بصورت مونولوگ و در ٦ اپیزود اجرا می‌شود و شیوه بازی کاملا رئالیستی و وابسته به خلاقیت بازیگران است. اجرای این نمایش موافق با متن و در کارگردانی وابسته به متن است.

یادآور میشود: تئاتر «پرسش در مورد قتل پارانوئیدی پدرام» ۲٠ آبان تا ۵ آذر ماه ۱۳۹۵ ساعت 18:30 بعدازظهر در تماشاخانه شهر کتاب واقع در شیراز ، معالی آباد، ابتدای پزشکان، سالن مجموعه شهر کتاب به صحنه می‌رود.

 

 




نظرات کاربران