در حال بارگذاری ...

«به مناسبت ورود اشکان» در تماشاخانه استاد سپاسدار به صحنه رفت

محمودرضا سلیمانی، نمایش «به مناسبت ورود اشکان» که کاری از گروه هنری مهرگان است را تا تاریخ پنجم آذر در سالن استاد سپاسدار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به صحنه برده‌است.

به گزارش ایران تئاتر از فارس، «به مناسبت ورود اشکان» نوشته پوریا کاکاوند و کارگردانی محمودرضا سلیمانی است، در این نمایش که جدیدترین کار گروه هنری مهرگان است، محمودرضا سلیمانی، محمدحسین یزدیان، منصورغارثی فرد، پریساگلریزخاتمی،حامدشکوهیان، الهام زمانی، احمدآوری، نازی عابدینی، فریده رنجبری و الناز دودمان ایفای نقش می‌کنند.

سلیمانی با اشاره به اینکه دیگر عوامل این نمایش رامین خادم پور، سالار زارع، مریم رونده، مرجان حبیبی، نیمانطاق، حسین حسین زاده، حسین مفتاح، فاطمه احسانی، پوریا گرانمایه هستند، گفت: این نمایش با تم اجتماعی و رئال است که به روابط آدم ها در دل یک خانواده می پردازد و نگاه سنتی و امروزی به زندگی و خانواده دارد.

او ادامه داد: آدم‌های نمایش از نسل‌های مختلف با بیش از٥٠ سال تفاوت سن دارند، یک مهمانی به مناسبت فارغ التحصیل شدن اشکان و بازگشت از مالزی ترتیب داده شده و ما فضای مهمانی را نمی‌بینیم.

فضائی که تماشاچی شاهد آن است، اتاق خواب مهمان است در همان خانه که بخشی از آدم های مهمانی به آن اتاق ورود و خروج دارند و خیلی واقعیت‌ها در اینجا آشکار می‌شود. بیرون از این اتاق همه چیز در ظاهر خوب است و آدم‌ها ظاهری خوب و موجه دارند. اما واقعیت چیز دیگریست که در فضای اتاق آشکار می‌شود.

«به مناسبت ورود اشکان»  تا ٥ آذر به جز ٢٩ و ٣٠ آبان ساعت ١٨:٣٠ در سالن استاد سپاسدار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به روی صحنه خواهد رفت.

 

 




نظرات کاربران (1)