در حال بارگذاری ...

جایگزینی سه اثر از آثار پذیرفته شده یازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان

نمایش «من و جارو» به کارگردانی یوسف شکوهی و نویسندگی محمد حسین رجبیان توانست نماینده استان فارس در یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان شد.

به گزارش تئاتر فارس، اثر از میان آثار منتخب برای شرکت در جشنواره یازدهم به دلیل تکراری بودن حذف و سه اثر دیگر جایگزین آن آثار شد و با توجه به بندی از فراخوان این دوره از جشنواره، در هر مرحله از آن شرکت اثر ارسالی، در جشنواره(سراسری) دیگری برای ستاد جشنواره محرز گردد، از ادامه حضور آن در جشنواره جلوگیری خواهد شد.

طبق این بند از فراخوان، دو اثر در بخش آزاد بنام «من آشغالم» به کارگردانی محسن اردشیر از آمل و «ماجراهای مبارک» به کارگردانی مجتبی دربندی از تهران بخاطر حضور در جشنواره سراسری تئاتر خیابانی لاهیجان حذف شدند.

در بخش آیینی سنتی نیز اثر «بوسلمه»به نویسندگی و کارگردانی علی رضا محمدی نژاد به علت حضور در جشنواره بین المللی مبارک حذف شد و با صلاحدید داوران بازبین، سه اثر دیگر که دارای بیشترین امتیاز بودند جایگزین آثار شدند.

در بخش آیینی سنتی اثر «مونگ بهینی» به نویسندگی و کارگردانی محسن اردشیر و در بخش آزاد نمایش های جشنواره «من و جاروم» به نویسندگی محمد حسین رجبیان و کارگردانی یوسف شکوهی از فسا و «پهلوان کچل» به نویسندگی امیر حسین انصاری و کارگردانی علی عطایی چور و حامد زارعان از تهران جایگزین آثار شدند.

نمایش «من و جارو» به کارگردانی یوسف شکوهی و نویسندگی محمد حسین رجبیان با بازیگری یوسف شکوهی ،محمد حسین رجبیان و همچنین موسیقی علیرضا مهدوی فر و گریم محمد بیژنی نسب است که بصورت پانتومیم و بی کلام اجرا می شود و موضوع آن نظافت شهریست.

در نمایش یاد شده رفته گر و جارو در مواجهه با شخصیت زباله ریز همه تلاش خود را برای آگاهی دادن به او انجام میدهند اما تلاششان بی نتیجه است و در ادامه جارو و رفته گر از جارو کردن محیط دست میکشند و زباله ریز مجبور میشود زباله ها را با همراهی تماشاگران جمع کند و بقیه ماجرا ادامه پیدا خواهد کرد.




نظرات کاربران