در حال بارگذاری ...

آراء هیئت داوران شانزدهمین جشنواره تئاتر استانی پسامهر فارس اعلام شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فسا خبرداد: هیئت داوران شانزدهمین جشنواره تئاتر استانی پسامهر فارس متشکل از احمد سپاسدار، محسن تنها و بهمن سلیمانی به همراهی سیروش خورشیدیان بعنوان داورناظر جشنواره آراء خود را اعلام داشتند.

به گزارش تئاتر فارس، بیش از ٥٠ نمایش صحنه ای و خیابانی همزمان با شانزدهمین جشنواره استانی تئاتر پسامهر و چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند جنوب کشور در فسا اجرا شد و در طول این دوره از جشنواره بیش از ٢٠ هزارنفر از علاقمندان به تئاتر در این شهرستان به تماشای نمایش های صحنه ای و خیابانی نشستند.

محمدکاظم رحمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فسا و دبیرجشنواره پسامهر پیرامون این خبر، گفت: علاوه بر ١٠ نمایش صحنه ای که در سالن استاد خورشید و آمفی تئاتر این شهرستان به رقابت پرداختند، ١٢ تئاتر خیابانی هر کدام در سه اجرا در بوستانها، میادین و ... برای عموم به نمایش در آمد.

برپایه این گزارش و براساس رای هیات داوران شانزدهمین جشنواره تئاتر استانی پسامهر فارس، از گروه نمایشی«مرگ ناصری» بخاطر انتخاب مضمون و تلاش صادقانه در اجرای نمایش تقدیر کتبی بعمل آمد و همچنین از خلیل رنجبر پیشکسوت تئاتر شهرستان آباده نیز به دلیل فعالیت وحضور مستمر در نمایش و جشنواره تقدیر کتبی انجام شد.

در بخش برشور؛ لوح تقدیر و جایزه نقدی به طرح برشور نمایش «خواب درفنجان خالی»به زهرا صحرا پور و مهدی بهرامیان اهداء شد و همچنین، طراحی نور نمایش «پرسونا» با لوح تقدیر و جایزه نقدی از محمد مهدی هاشم زاده تقدیر بعمل آمد و همچنین در طراحی گریم نصیب نمایش "خواب درفنجان خالی" شد که به فرزاد نارنجی اهدا گردید.

طراحی لباس را به طراح لباس نمایش «کلفتها» نجمه زارعی و صدیقه شکر اهدا کردند و موسیقی نیز برای نمایش "خواب درفنجان خالی" به محمد رضا طاهری تعلق گرفت و در ادامه طراحی صحنه برای نمایش "پرسونا" بود که تقدیم سید محمد مهدی هاشم زاده شد.

تقدیر بازیگری بگونه کتبی به محسن مقامی و مهدی کارگران و روح الله سعادت مند و محمد مهدی فتاح پور تعلق یافت و همچنین در بازیگری زن به خانمها شکوهی، عباسی نیا و عاجلی رسید.

در ادامه هیئت داوران شانزدهمین جشنواره تئاتر استانی پسامهر فارس، مقام سوم بازیگری مرد را به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی مشترکا به امیر خواجه میرکی بازیگر نمایش پرسونا و محمد رضا طاهری بازیگر تئاتر خرسهای پاندا اهداء کردند و مقام دم بازیگری نیز به پرویز پیران بازیگر نمایش" خواب در فنجان خالی" داده شد و مقام اول را به هیچ کاری اختصاص ندادند.

در بخش بازیگری سوم زن؛ لوح تقدیر وجایزه نقدی به زهرا کریمی بازیگر نمایش« آلا صبح زود رفت» اهداء شد و مقام دوم نیز به مشترکا برای سحر مصباح بازیگر "پرسونا" و زهرا صحرا پور بازیگرنمایش« خواب در فنجان جوائز نمایش«پرسونا» که از شیراز در جشنواره پسامهر فسا شرکت داشته شامل، مقام اول نویسندگی و تندیس جشنواره برای مسعود احمدی، مقام اول کارگردانی وتندیس جشنواره برای محمد هاشم زاده و شیما پور سهم الدین، مقام اول بازیگری زن و تندیس جشنواره شیما پور سهم الدین، مقام دوم بازیگری زن سیده سحر مصباح، مقام سوم بازیگری مرد امیر خواجه میرکی، مقام اول طراحی صحنه محمد هاشم زاده و  مقام اول طراحی نور محمد هاشم زاده به همراه کسب نمایش برگزیده در جشنواره یادشده بوده است.

هیئت داوران شانزدهمین جشنواره تئاتر استانی پسامهر فارس متشکل از احمد سپاسدار، محسن تنها و بهمن سلیمانی به همراهی سیروش خورشیدیان بعنوان داور ناظر جشنواره بودند که آراء خود را اعلام داشتند.




نظرات کاربران