در حال بارگذاری ...

جشنواره استانی «پسامهر» در نیمه نخست شهریورماه 95 برگزار می شود

رئیس انجمن نمایش استان فارس از برگزاری جشنواره استانی تئاتر پسامهر در نیمه نخست شهریورماه خبر داد و گفت: ۳۱ اثر در شانزدهمین جشنواره تئاتر پسامهر پذیرفته شدند.

به گزارش تئاتر فارس، رئیس انجمن نمایش استان فارس از برگزاری جشنواره استانی تئاتر پسامهر در نیمه نخست شهریورماه خبر داد و گفت: ۳۱ اثر در شانزدهمین جشنواره تئاتر پسامهر پذیرفته شدند.

31 امیر صادقی از برگزاری جشنواره استانی تئاتر پسامهر در نیمه نخست شهریور ماه در شهرستان فسا خبر داد و اظهار داشت: امسال ٣١ اثر از شهرستان‌های مختلف استان فارس در این جشنواره پذیرفته شدند.

وی با بیان اینکه فسا با ٩ اثر بیشترین سهم را در میان آثار پذیرفته شده دارد، گفت: خرس‌های پاندا به کارگردانی محمدحسن جهانگیری، جشن سالگرد به کارگردانی یعقوب پیروزه، کلفت‌ها به کارگردانی زهرا تنوری و ناظران به کارگردانی ریحانه رحیمی‌نیا  از جمله آثار پذیرفته شده از این شهرستان است.

صادقی افزود: کوچ غریب به کارگردانی غلامرضا بردبار، روزها به کارگردانی محمدعلی دستان، آلا صبح زود رفت به کارگردانی محمد بیژنی نسب، خواب در فنجان خالی به کارگردانی زهرا صحراپور و فاطمه رضایی و ادامه دارد به کارگردانی احمد وامق دیگر آثار هنرمندان فسایی است که در این جشنواره پذیرفته شد.

رئیس انجمن نمایش استان فارس خاطرنشان کرد: از خواب تا مهتاب به کارگردانی وحید انجامی پناه، خدای کشتار به کارگردانی کیمیا نوری کوچی، چند قدم زیر صفر به کارگردانی حمیدرضا بهمن‌پور، مانکن‌ها به کارگردانی محمدحسین نعمتی و پرسونا اثر مسعود احمدی از شیراز در این جشنواره پذیرفته شدند.

وی تصریح کرد: «ه..م..سایه» به کارگردانی صالح درانی‌نژاد و کلاله در خون به کارگردانی امید رهبر از داراب، شاید نجات یابیم از ایمانی کمالی و پرسش در مورد قتل پارانومیدی اپیدمی پدرام اثر محمدصالح سلطانی از شهرستان سروستان در این جشنواره پذیرفته شدند.

صادقی بیان کرد: جان و جو به کارگردانی محمدمهدی شریفی و گاف به کارگردانی محمدرضا ظهیری از اقلید، کپی خسیس برابر مولیر نیست به کارگردانی گلناز صفوی از لامرد، معرکه در معرکه به کارگردانی خلیل رنجبر از آباده و مگر ناصری به کارگردانی محمدجواد علیمردانی از نی‌ریز دیگر آثار پذیرفته شده در این جشنواره هستند.

رئیس انجمن نمایش استان فارس گفت: رازها و دروغ‌ها به کارگردانی شاهرخ ایوبی و من آنجا نیستم به کارگردانی علی مستقیمی از استهبان، شنا کردن ممنوع به کارگردانی محمدرضا جعفری و زخم‌های ماندگار به کارگردانی مهدی حاصل‌پور از مرودشت و خواستگاری و شوگار زمستان به کارگردانی حسین رزم دیده از شهرستان مهر در این جشنواره پذیرفته شدند.

 




نظرات کاربران