در حال بارگذاری ...

«شَخصی» در شیراز روی صحنه رفت

اجرای تئاتر کارگاهی «شخصی» در هنر شهر آفتاب میزبان علاقه مندان است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در فارس، ارمین حمدی پور کارگردان این اثر در گفت و گو با خبرنگار ایران تئاتر در فارس گفت: مرداد ماه هزار و چهارصد و یک طی یک فراخوان، گروهی از بازیگران را برای یک پروژه کارگاهی انتخاب کردم. از روزی که با هم آشنا شدیم تا اولین اجرا، هفت ماه را کنار هم بودیم. ساختیم، خراب کردیم، از نو ساختیم، دوباره خراب کردیم و در نهایت سعی کردیم اجرایی را برای صحنه آماده کنیم. کارگاه ساختن (قدم زدن در زمین برفی) یک تمرین و کشف گروهی بود. کشف حضور، کشف قابلیت های صحنه، کشف امکان بداهه پردازی کشف رازها، رویاها، تحقیر ها، و در نهایت کشف آنچه که «شخص» ما را تعریف می کند. این نمایش طی این کارگاه آموزشی و پژوهشی تولید شد و به اجرا رسید.

در خلاصه داستان آمده است: گروهی از بازیگران تازه کار به مجموعه ی هنر شهر آفتاب آمده اند تا برای بازی در یک تئاتر تست بدهند.

تولید کارگاه ساختن (قدم زدن در زمین برفی) به سرپرستی آرمین حمدی پور

طراح و کارگردان: آرمین حمدی پور

بازیگران: رضا امامی، روژینا محمدی، آرین نوری، دانیال احمدزاده، فاطمه زارعی، سارا زارعی، طناز فروتن فرد، امیر بابایی، رضا کیانی، نازیلا ابونجمی، سارینا بهرامی، درسا رمضانی پور، امیررضا میری

دستیار کارگردان و برنامه ریز:علی خلوتی

گروه کارگردانی:احمدرضا علی نژاد، بهار حیدری

موسیقی:امیررضا میری

 

 

:

 




مطالب مرتبط

«هملت» در شیراز به صحنه رفت

«هملت» در شیراز به صحنه رفت

نمایش «هملت» محصول کارگاه سوم ساختن (قدم زدن در هوای مه آلود) به سرپرستی و کارگردانی آرمین حمدی پور و با بازی هنرجویان این کارگاه به صحنه رفت.

|

نظرات کاربران